rozwiń zwiń

Klient nasz... czyli koszmar pracownika działu reklamacji

Okładka książki Klient nasz... czyli koszmar pracownika działu reklamacji
Rafał Świerzy Wydawnictwo: Novae Res literatura obyczajowa, romans
232 str. 3 godz. 52 min.
Kategoria:
literatura obyczajowa, romans
Wydawnictwo:
Novae Res
Data wydania:
2018-01-10
Data 1. wyd. pol.:
2018-01-10
Liczba stron:
232
Czas czytania
3 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380838079
Tagi:
reklamacje klienci call center
Średnia ocen

                5,7 5,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,7 / 10
50 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
500
496

Na półkach:

Swego czasu pracowałam w dziale reklamacji. Praca z klientem jest specyficzna, a książka opowiada o najdziwniejszych przypadkach z tej profesji. Jesteście ciekawi?


'Zanim wróciły mi wszystkie czynności życiowe, zdążyła się nakręcić jak szwajcarski zegarek i wypuszczała w moją stronę z sekundy na sekundę coraz więcej lodowych sopli raniących moje zbolałe od klienckich pretensji serce.'


Rafał Świerzy to pracownik korporacji. Rozpatruje reklamacje klientów oraz odpowiada na pytania produktowe. Można pomyśleć, że to praca jak każda inna, jednak mam na ten temat trochę inne zdanie. Praca z klientem wymaga umiejętności rozmowy i korespondencji z każdym typem człowieka. Mamy do czynienia zarówno z osobą ugodową jak i roszczeniową. W każdym przypadku musimy wczuć się w rolę klienta i zaproponować rozwiązanie dobre zarówno dla niego jak i zgodne z obowiązującymi nas procedurami narzuconymi ze strony pracodawcy. Nie takie proste, prawda?


'Nie ukrywam, często przy rozwiązywaniu przesłanych przez nich zagadek towarzyszyło mi pytanie, w jaki sposób znajdują czas na ich produkcję.'


Autor w książce umieścił przykładowe zgłoszenia wraz ze swoim, często zabawnym i sarkastycznym komentarzem. Zgłoszenia nie byle jakie, bo wybrane z tych najbardziej irracjonalnych i często zabawnych. Jednak są one zabawne do momentu, kiedy sami na takie nie trafimy jako pracownik.

Uważam, że zamierzeniem książki było otwarcie oczu klientom na to, w jaki sposób nie prowadzić korespondencji z pracownikiem działu reklamacji czy też każdym innym. Często złość i niezadowolenie z produktu są zrozumiałe, jednak nie jest to zazwyczaj wina osoby, która siedzi po drugiej stronie monitora czy słuchawki. A to takim osobom najczęściej się obrywa. Wiem coś o tym i wie o tym także autor książki.


'Jak mogę sprawdzić ten fakt przez telefon lub Internet? Któremu klientowi zaufać, a któremu nie dać wiary? Jak tu być mądrym, nie robiąc z siebie głupca większego niż jestem?'


Książkę polecam tym, którzy nie wiedzą na czym polega praca osoby, która przyjmuje i rozwiązuje nasze zgłoszenia reklamacyjne. A także każde inne. Warto przekonać się, z jakimi czasami problemami zgłaszają się klienci. Nie wszystkie można rozwiązać i nie na wszystkie mamy wpływ. Warto jednak sprawdzić jak wygląda to z tej drugiej strony!


'Dziś na wszystko jest tabletka. Proste. Szkoda, że na durne reklamacje nie ma. Uwiera cię lewy but i chcesz go reklamować? Weź reklamix, dolegliwości miną jak ręką odjął. Jak u babci, jak u mamy przy kominku.'

Swego czasu pracowałam w dziale reklamacji. Praca z klientem jest specyficzna, a książka opowiada o najdziwniejszych przypadkach z tej profesji. Jesteście ciekawi?


'Zanim wróciły mi wszystkie czynności życiowe, zdążyła się nakręcić jak szwajcarski zegarek i wypuszczała w moją stronę z sekundy na sekundę coraz więcej lodowych sopli raniących moje zbolałe od klienckich...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    60
  • Posiadam
    16
  • Chcę przeczytać
    14
  • 2018
    7
  • 2024
    3
  • Literatura faktu
    2
  • Ebook
    1
  • Polskie
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Legimi rozwój
    1

Cytaty

Więcej
Rafał Świerzy Klient nasz... czyli koszmar pracownika działu reklamacji Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także