Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Seria:
- E-marketing
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2017-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-01-01
- Liczba stron:
- 182
- Czas czytania
- 3 godz. 2 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301196691
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 69
- 36
- 11
- 6
- 4
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
Dodaj cytat
Opinia
Uważam, że jest to świetna pozycja dla osób, które zaczynają swoją przygodę z content marketingiem. Po przeczytaniu nie uważam się za eksperta w dziedzinie CM - każdy rozdział zawarty w tej pozycji to temat na osobną książkę. Jednak dla początkujących wszystko jest podane bardzo strawnie i uważam, że jest to świetna książka na początek. Najlepsze (najprzydatniejsze) rozdziały wg mnie to nr 5 i 6, czyli te o narzędziach CM oraz dystrybucji. Serdecznie polecam.
Uważam, że jest to świetna pozycja dla osób, które zaczynają swoją przygodę z content marketingiem. Po przeczytaniu nie uważam się za eksperta w dziedzinie CM - każdy rozdział zawarty w tej pozycji to temat na osobną książkę. Jednak dla początkujących wszystko jest podane bardzo strawnie i uważam, że jest to świetna książka na początek. Najlepsze (najprzydatniejsze)...
więcej Pokaż mimo to