Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Okładka książki Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
Barbara Stawarz Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: E-marketing biznes, finanse
182 str. 3 godz. 2 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
E-marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2017-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2017-01-01
Liczba stron:
182
Czas czytania
3 godz. 2 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301196691
Średnia ocen

                7,1 7,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
28 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
41
14

Na półkach:

Uważam, że jest to świetna pozycja dla osób, które zaczynają swoją przygodę z content marketingiem. Po przeczytaniu nie uważam się za eksperta w dziedzinie CM - każdy rozdział zawarty w tej pozycji to temat na osobną książkę. Jednak dla początkujących wszystko jest podane bardzo strawnie i uważam, że jest to świetna książka na początek. Najlepsze (najprzydatniejsze) rozdziały wg mnie to nr 5 i 6, czyli te o narzędziach CM oraz dystrybucji. Serdecznie polecam.

Uważam, że jest to świetna pozycja dla osób, które zaczynają swoją przygodę z content marketingiem. Po przeczytaniu nie uważam się za eksperta w dziedzinie CM - każdy rozdział zawarty w tej pozycji to temat na osobną książkę. Jednak dla początkujących wszystko jest podane bardzo strawnie i uważam, że jest to świetna książka na początek. Najlepsze (najprzydatniejsze)...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    69
  • Przeczytane
    36
  • Posiadam
    11
  • Teraz czytam
    6
  • Marketing
    4
  • 2022
    2
  • 2020
    2
  • Do kupienia
    2
  • Biznesowe
    2
  • 2021
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów


Podobne książki

Przeczytaj także