AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2023-09-08
- Data 1. wyd. pol.:
- 2023-09-08
- Liczba stron:
- 144
- Czas czytania
- 2 godz. 24 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788382313734
Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie
Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystępnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite i krytyczne wprowadzenie do zagadnienia wykorzystania AI w biznesie. Nie jest to ani spojrzenie przez różowe okulary, ani ostrzeżenie przed apokalipsą. Podejście autorów dobrze wyraża tytuł jednego z rozdziałów: „AI jest tutaj. Co teraz?”. Omawiają potencjalne zyski i ryzyka związane z AI, opisują, jak firmy mogą kreować wartości dzięki AI, szukają możliwych przyszłych zagrożeń wynikających z nieodpowiedniego jej wykorzystywania oraz czekających nas wyzwań, a na końcu zastanawiają się nad możliwymi strategiami AI. Piszą też o tym, jaki udział miała sztuczna inteligencja w zbieraniu materiałów do książki i w jej powstawaniu. To pierwsza, a na pewno jedna z pierwszych książek polskich autorów o tym, jak AI zmienia biznes i jego otoczenie.
Spójrz na potencjalną przyszłość sztucznej inteligencji przez pryzmat współpracy, dostępności, otwartości i demokratyzacji.
Podsumowanie wygenerowane przez mechanizm „TL;DR’ stworzony przez OpenAI:
Sztuczna inteligencja z pewnością pozostanie z nami i będzie coraz bardziej powszechna w naszym życiu. Ważne jest, aby być realistą w kwestii jej potencjału i ograniczeń. Jak w przypadku każdej nowej technologii, nadejdzie okres dostosowania, podczas którego będziemy uczyć się, jak skutecznie z niej korzystać.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 58
- 20
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu
Dodaj cytat
Opinia
"AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji z zarządzaniu" autor: Aleksandra Przegalińska i Dariusz Jemielniak.
Jednym z problemów sztucznej inteligencji jest to, że każdy inaczej ją pojmuje przez co jest ona niezrozumiana i często przereklamowana. Jest jednak pewne, że będzie ona miała istotny wpływ na wszystkie branże. AI z pewnością z pewnością zmieni nasze życie w wielu aspektach na lepsze lub gorsze. Czy wpłynie ona na utratę miejsc pracy? Czy może jednak wygeneruje nowe miejsca pracy? Czy będzie zagrożeniem dla prywatności? Czy może być ona wykorzystana do tworzenia dezinformacji? Czy może być ona użyta jako broń? W książce poruszone zostaną jeszcze m.in. takie tematy jak tendencyjność algorytmiczna, zbytnia zależność od technologii oraz nadinteligencja. W prezentowanym tytule znajdziemy także rozdziały dotyczące m.in. sposobów rywalizacji w erze cyfrowej, miejsca AI w strategii oraz wiele innych kwestii.
Książka jest cienka bo ma jedynie 144 strony, jednak zawiera wiele ciekawych informacji. Polecam ją każdemu kto interesuje się tematyką AI 👍
#współpracarecenzencka
"AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji z zarządzaniu" autor: Aleksandra Przegalińska i Dariusz Jemielniak.
więcej Pokaż mimo toJednym z problemów sztucznej inteligencji jest to, że każdy inaczej ją pojmuje przez co jest ona niezrozumiana i często przereklamowana. Jest jednak pewne, że będzie ona miała istotny wpływ na wszystkie branże. AI z pewnością z pewnością zmieni nasze życie...