Marketing (r)evolution. Nowe techniki, pomysły, rozwiązania
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej
- Data wydania:
- 2017-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-01-01
- Liczba stron:
- 286
- Czas czytania
- 4 godz. 46 min.
- Język:
- polski
Marketing zmysłów ; Media społecznościowe we współczesnym marketingu ; Marketingowe spojrzenie na produkt od potrzeb konsumenta do jego lojalności ; Branding - analiza wybranych marek z branży modowej ; Socjal media jako kanał komunikacji marketingu wirusowego na wybranych przykładach ; Działania marketingowe podejmowane przez kluby sportowe ; Formy aktywności i motywy studentów związane z przynależnością do kół naukowych na przykładzie koła SKNKM "Brief" i KWB ; "Treść jest królem dystrybucja królową" czyli praktyczne zastosowanie content marketingu ; Wysoka jakość czy niska cena czyli co wybierają współcześni konsumenci ; Rzeczywistość rozszerzona jako nowy sposób komunikacji z konsumentem za pomocą opakowania ; Kreacja wizerunku marki przez agencje socjal media ; Astroturf marketing - zjawisko powodujące obniżenie zaufania do niezależnych opinii ; Google adwords jako metoda promocji w internecie ; Slow fashion rewolucja dla konsumpcjonizmu ; Marketing międzynarodowy na przykładzie firmy Inglot ; Ryzyko zwiazane z wprowadzeniem nowej marki bądź produktu na rynek ; Marketingowa segmentacja w agroturystyce ; Wykorzystanie technologii Virtual Reality w kampaniach reklamowych ; Wykorzystanie potencjału rywalizacji w strategiach marketingowych ; Zmysł słuchu jako element marketingu sensorycznego ; Marka i cena jako czynniki determinujące opinię na temat jakości produktu ; E-marketing jako przyszłościowe narzędzie działalności firmy w Internecie ; Marketing wirusowy jako nowoczesna metoda promocyjna ; Marketing w kulturze i popkulturze niestandardowe kampanie promocyjne filmów i seriali ; Influencer marketing potężny ponad miarę ; Beacony czyli nowatorski sposób na mobilną interakcję ; Gra słów jako nowoczesna forma reklamy ; Marketing w branży muzycznej.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Marketing (r)evolution. Nowe techniki, pomysły, rozwiązania
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE