rozwińzwiń

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Okładka książki Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty Paweł Muzyczyszyn
Okładka książki Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Paweł Muzyczyszyn Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
248 str. 4 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2022-04-12
Data 1. wyd. pol.:
2022-04-12
Liczba stron:
248
Czas czytania
4 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328388789
Tagi:
sprzedaż
Średnia ocen

8,8 8,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,8 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
17
13

Na półkach:

Fajna pozycja dla osób rozwijających lub próbujących swoich sił w sprzedaży. Autor zwrócił mi uwaga na słuszne kwestie na które nie zwracałam wcześnie uwagi. Na ten moment moje top 1 w tej kategorii. Myślę, że wrócę do niej nie raz.

Fajna pozycja dla osób rozwijających lub próbujących swoich sił w sprzedaży. Autor zwrócił mi uwaga na słuszne kwestie na które nie zwracałam wcześnie uwagi. Na ten moment moje top 1 w tej kategorii. Myślę, że wrócę do niej nie raz.

Pokaż mimo to

avatar
348
334

Na półkach:

,,Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty” Paweł Muzyczyszyn

Prowadzisz własny biznes i chcesz zwiększyć sprzedaż? A może pracujesz jako handlowiec i chcesz otrzymać większe premie lub awans? Jeśli odpowiedziałeś ,,tak” to ,,Sprzedażowe nawyki” są idealną lekturą dla Ciebie.
Poradnik podzielony jest na osiem rozdziałów. Przydatna, praktyczna wiedza skondensowana jest w spójny i logiczny sposób. Atutem książki jest fakt, iż jej autor jest praktykiem, który spędził kilka lat w sektorze sprzedaży. Wiedza zawarta w poradniku została przez niego zweryfikowana i potwierdzona. Porady są dostosowane do polskiego rynku, dzięki czemu łatwiej jest przekuć nowo zdobytą wiedzę w działanie.

Autor przygotował grafiki oraz zadania, które pomogą Ci przyswoić nowe umiejętności. Najważniejsze myśli oraz zasady zostały wyraźnie podkreślone, dzięki czemu wzrokowcy będą mogli jeszcze łatwiej zapamiętać czynności pomagające w pozyskaniu klientów. Dowiesz się również o procesach psychologicznych zachodzących w umyśle osoby decyzyjnej. Dowiesz się jak reagować, by nie stracić zainteresowania klienta. Poradnik pomoże Ci w zaprezentowaniu siebie oraz firmy. Nauczysz się zawierać transakcje satysfakcjonujące zarówno ciebie, jak i klienta.

,,Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty” Paweł Muzyczyszyn

Prowadzisz własny biznes i chcesz zwiększyć sprzedaż? A może pracujesz jako handlowiec i chcesz otrzymać większe premie lub awans? Jeśli odpowiedziałeś ,,tak” to ,,Sprzedażowe nawyki” są idealną lekturą dla Ciebie.
Poradnik podzielony jest na osiem rozdziałów. Przydatna, praktyczna wiedza...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    10
  • Przeczytane
    6
  • Posiadam
    1
  • E-book
    1
  • Przeczytam jeśli będę miał czas
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty


Podobne książki

Przeczytaj także