Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2022-04-12
- Data 1. wyd. pol.:
- 2022-04-12
- Liczba stron:
- 248
- Czas czytania
- 4 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328388789
- Tagi:
- sprzedaż
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.
Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 10
- 6
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Fajna pozycja dla osób rozwijających lub próbujących swoich sił w sprzedaży. Autor zwrócił mi uwaga na słuszne kwestie na które nie zwracałam wcześnie uwagi. Na ten moment moje top 1 w tej kategorii. Myślę, że wrócę do niej nie raz.
Fajna pozycja dla osób rozwijających lub próbujących swoich sił w sprzedaży. Autor zwrócił mi uwaga na słuszne kwestie na które nie zwracałam wcześnie uwagi. Na ten moment moje top 1 w tej kategorii. Myślę, że wrócę do niej nie raz.
Pokaż mimo to,,Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty” Paweł Muzyczyszyn
Prowadzisz własny biznes i chcesz zwiększyć sprzedaż? A może pracujesz jako handlowiec i chcesz otrzymać większe premie lub awans? Jeśli odpowiedziałeś ,,tak” to ,,Sprzedażowe nawyki” są idealną lekturą dla Ciebie.
Poradnik podzielony jest na osiem rozdziałów. Przydatna, praktyczna wiedza skondensowana jest w spójny i logiczny sposób. Atutem książki jest fakt, iż jej autor jest praktykiem, który spędził kilka lat w sektorze sprzedaży. Wiedza zawarta w poradniku została przez niego zweryfikowana i potwierdzona. Porady są dostosowane do polskiego rynku, dzięki czemu łatwiej jest przekuć nowo zdobytą wiedzę w działanie.
Autor przygotował grafiki oraz zadania, które pomogą Ci przyswoić nowe umiejętności. Najważniejsze myśli oraz zasady zostały wyraźnie podkreślone, dzięki czemu wzrokowcy będą mogli jeszcze łatwiej zapamiętać czynności pomagające w pozyskaniu klientów. Dowiesz się również o procesach psychologicznych zachodzących w umyśle osoby decyzyjnej. Dowiesz się jak reagować, by nie stracić zainteresowania klienta. Poradnik pomoże Ci w zaprezentowaniu siebie oraz firmy. Nauczysz się zawierać transakcje satysfakcjonujące zarówno ciebie, jak i klienta.
,,Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty” Paweł Muzyczyszyn
więcej Pokaż mimo toProwadzisz własny biznes i chcesz zwiększyć sprzedaż? A może pracujesz jako handlowiec i chcesz otrzymać większe premie lub awans? Jeśli odpowiedziałeś ,,tak” to ,,Sprzedażowe nawyki” są idealną lekturą dla Ciebie.
Poradnik podzielony jest na osiem rozdziałów. Przydatna, praktyczna wiedza...