Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu

Okładka książki Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu Urszula Bartkowska
Okładka książki Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu
Urszula Bartkowska Wydawnictwo: Złote Myśli biznes, finanse
192 str. 3 godz. 12 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Złote Myśli
Data wydania:
2016-02-24
Data 1. wyd. pol.:
2016-02-24
Liczba stron:
192
Czas czytania
3 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377019481
Tagi:
sprzedaż biznes wzrost sprzedaży jak sprzedawać badanie potrzeb badanie potrzeb klienta
Średnia ocen

9,0 9,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Krzysztof Domaradzki, Artur Kurasiński
Ocena 7,2
Startupowcy. J... Krzysztof Domaradzk...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...

Oceny

Średnia ocen
9,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
38
33

Na półkach: ,

Książka, która otwiera oczy na współczesną sprzedaż i pozwala maksymalizować swoje efekty pracy. Uświadamia jak ważne w dzisiejszych czasach jest budowanie relacji z klientem. Napisana przystępnym językiem. Dużym plusem są wartościowe cytaty sprzedażowe, które prowadzą do chwilowej refleksji. Zdecydowanie polecam!

Książka, która otwiera oczy na współczesną sprzedaż i pozwala maksymalizować swoje efekty pracy. Uświadamia jak ważne w dzisiejszych czasach jest budowanie relacji z klientem. Napisana przystępnym językiem. Dużym plusem są wartościowe cytaty sprzedażowe, które prowadzą do chwilowej refleksji. Zdecydowanie polecam!

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    10
  • Przeczytane
    2
  • Kupić
    1
  • Posiadam
    1
  • Biznes - sprzedaż
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu


Podobne książki

Przeczytaj także