Media, biznes, kultura. Tom III

Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Data wydania:
2012-01-01
Liczba stron:
100
Język:
polski
ISBN:
9788375280845
Tagi:
dziennikarstwo polityka komunikacja społeczna antropologia etyka prawo media biznes kultura kulturoznawstwo filozofia językoznawstwo politologia zarządzanie
Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen 0 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
Okładka książki Media, biznes, kultura Jan Kreft, Józef Majewski
10,0
Media, biznes,... Jan Kreft, Józef Ma...
Okładka książki Media, biznes, kultura. Tom II Jan Kreft, Robert Stopikowski
10,0
Media, biznes,... Jan Kreft, Robert S...
Okładka książki Czy koniec historii? Allan Bloom, Francis Fukuyama, Pierre Hassner, Gertrude Himmelfarb, Samuel P. Huntington, Irving Kristol, Irena Lasota, David Satter, Stephen Sestanovich, David Stove, Leon Wieseltier, praca zbiorowa
8,0
Czy koniec his... Allan Bloom, Franci...
więcej

Oceny

Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [0]

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2
  • Przeczytane
    1
więcej mniej

Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Media, biznes, kultura. Tom III


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd