Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Esteri
- Data wydania:
- 2018-02-26
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-02-26
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788365625601
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.
Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych),działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.
dr hab. Witold Kowal, prof. UE
Dyrektor Instytutu Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Kompleksowy przewodnik, pełnen danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
- analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
- narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie,
- organizacja wydarzeń kulinarnych,
- opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 6
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Dość ciekawa pozycja, zwłaszcza jeśli na co dzień masz do czynienia z marketingiem, a już w ogóle z marketingiem dla branży HoReCa.
Czemu?
Bo w sumie niewiele na rynku pozycji właśnie poświęconych tej branży :) Wybierać za bardzo nie ma w czym.
Wielkim minusem tej książki jest skupienie się tylko na rynku włoskim oraz szmuglowanie reklam włoskich marek.
Plus za szerokie podejście do sprawy - od dostawców do budowy menu i mediów społecznościowych w komunikacji marki. W bardzo przystępny sposób przedstawiona jest nam wiedza teoretyczna wsparta case study. To się chwali.
Dość ciekawa pozycja, zwłaszcza jeśli na co dzień masz do czynienia z marketingiem, a już w ogóle z marketingiem dla branży HoReCa.
więcej Pokaż mimo toCzemu?
Bo w sumie niewiele na rynku pozycji właśnie poświęconych tej branży :) Wybierać za bardzo nie ma w czym.
Wielkim minusem tej książki jest skupienie się tylko na rynku włoskim oraz szmuglowanie reklam włoskich marek.
Plus za...