rozwińzwiń

Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Okładka książki Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne Slawka G. Scarso, Luciana Squadrilli
Okładka książki Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Slawka G. ScarsoLuciana Squadrilli Wydawnictwo: Esteri biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Esteri
Data wydania:
2018-02-26
Data 1. wyd. pol.:
2018-02-26
Język:
polski
ISBN:
9788365625601
Średnia ocen

8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
429
178

Na półkach: ,

Dość ciekawa pozycja, zwłaszcza jeśli na co dzień masz do czynienia z marketingiem, a już w ogóle z marketingiem dla branży HoReCa.
Czemu?
Bo w sumie niewiele na rynku pozycji właśnie poświęconych tej branży :) Wybierać za bardzo nie ma w czym.

Wielkim minusem tej książki jest skupienie się tylko na rynku włoskim oraz szmuglowanie reklam włoskich marek.

Plus za szerokie podejście do sprawy - od dostawców do budowy menu i mediów społecznościowych w komunikacji marki. W bardzo przystępny sposób przedstawiona jest nam wiedza teoretyczna wsparta case study. To się chwali.

Dość ciekawa pozycja, zwłaszcza jeśli na co dzień masz do czynienia z marketingiem, a już w ogóle z marketingiem dla branży HoReCa.
Czemu?
Bo w sumie niewiele na rynku pozycji właśnie poświęconych tej branży :) Wybierać za bardzo nie ma w czym.

Wielkim minusem tej książki jest skupienie się tylko na rynku włoskim oraz szmuglowanie reklam włoskich marek.

Plus za...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    6
  • Przeczytane
    2
  • 2019
    1
  • Gastronomia
    1
  • Marketing
    1
  • Restauracja
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także