Radical Candor: Be a Kick-Ass Boss Without Losing Your Humanity

Okładka książki Radical Candor: Be a Kick-Ass Boss Without Losing Your Humanity
Kim Scott Wydawnictwo: St. Martin's Press poradniki
272 str. 4 godz. 32 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
St. Martin's Press
Data wydania:
2017-03-14
Data 1. wydania:
2017-03-14
Liczba stron:
272
Czas czytania
4 godz. 32 min.
Język:
angielski
ISBN:
1250103509
Tagi:
zarządzanie biznes manager
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen

                8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama
Tania Książka
bestsellery TaniaKsiazka.pl

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
11 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
41
3

Na półkach:

Zapowiadała się naprawdę fajnie, ale jednak nie wszystko można wprowadzić w życie i męczyłam się, żeby dobrnąć do końca..

Zapowiadała się naprawdę fajnie, ale jednak nie wszystko można wprowadzić w życie i męczyłam się, żeby dobrnąć do końca..

Pokaż mimo to

avatar
142
84

Na półkach: ,

Nie lubię jak jest za dużo anegdot, a tych tutaj w mojej ocenie mogłoby być mniej. Wypunktowanie, pogrubienie i podkreślenie najważniejszych tez i zagadnień są jednak bardzo czytelne i pozwalają sprawnie przez merytoryczny przekaz przebrnąć.

Nie lubię jak jest za dużo anegdot, a tych tutaj w mojej ocenie mogłoby być mniej. Wypunktowanie, pogrubienie i podkreślenie najważniejszych tez i zagadnień są jednak bardzo czytelne i pozwalają sprawnie przez merytoryczny przekaz przebrnąć.

Pokaż mimo to

avatar
7
4

Na półkach:

Bardzo inspirująca książka, z której można wynieść wiele wiedzy. mam jednak poczucie, że kultura organizacyjna w wielu firmach w PL jest inna i trudno by było przełożyć te działania na nasze pole. Ale jako inspiracja super!

Bardzo inspirująca książka, z której można wynieść wiele wiedzy. mam jednak poczucie, że kultura organizacyjna w wielu firmach w PL jest inna i trudno by było przełożyć te działania na nasze pole. Ale jako inspiracja super!

Pokaż mimo to

Reklama
avatar
3
3

Na półkach:

Wiele opinii na temat tej książki jest trafionych, natomiast dla mnie sporym minusem w tej książce jest to, że bardzo duża jej część opowiada o zarządzaniu ludźmi głównie w korporacjach. Owszem część z tych porad możemy wykorzystać w polskiej firmie, ale osobiście oczekiwałem więcej konkretów, które mógłbym wykorzystać u siebie.

Wiele opinii na temat tej książki jest trafionych, natomiast dla mnie sporym minusem w tej książce jest to, że bardzo duża jej część opowiada o zarządzaniu ludźmi głównie w korporacjach. Owszem część z tych porad możemy wykorzystać w polskiej firmie, ale osobiście oczekiwałem więcej konkretów, które mógłbym wykorzystać u siebie.

Pokaż mimo to

avatar
867
741

Na półkach:

Ciekawa książka o tym jak szef powinien komunikować z pracownikami. Bardzo inspirująca książka. Auorka pracowała w takich firmach jak google czy apple. Na podstawie własnych doświadczeń postanowiła napisać ten poradnik. W książce jest sporo anegdot co powoduje, że jest naprawdę ciekawa, fajnie się czyta. Polecam mocno szczególnie tym osobom, które odpowiedzialne są za kierowanie zespołami.

Ciekawa książka o tym jak szef powinien komunikować z pracownikami. Bardzo inspirująca książka. Auorka pracowała w takich firmach jak google czy apple. Na podstawie własnych doświadczeń postanowiła napisać ten poradnik. W książce jest sporo anegdot co powoduje, że jest naprawdę ciekawa, fajnie się czyta. Polecam mocno szczególnie tym osobom, które odpowiedzialne są za...

więcej Pokaż mimo to

avatar
164
110

Na półkach:

Książkę czyta się dość lekko – ma formę dzielenia się osobistymi doświadczeniami i wiedzą. Nie jest to w żadnym wypadku pozycja naukowa, ale myślę, że każdy może znaleźć w niej garść pomysłów i inspiracji dla siebie. Niektórym może trochę przeszkadzać styl książki - mnie trochę raziła nachalność przeżyć i doświadczeń autorki. Nie styl jednak buduje wartość tego opracowania. Kim Scott cytuje myśli warte zapamiętania (jak: „Jeśli chcesz zbudować statek, nie zwołuj ludzi po to, by zbierać drewno, przydzielić im zadania i rozdzielić pracę, ale raczej wzbudź w nich tęsknotę za dalekim, bezkresnym morzem”), czy też dostarcza inspiracji do dalszego poszukiwania (jak: trójkąt retoryczny – Etos, Patos, Logos). Książka pozwala zajrzeć w życie znanych firm z Doliny Krzemowej, jak Apple, Google, Twitter, Dropbox i poznać stosowane tam praktyki menedżerskie. Nie brak też humorystycznych anegdot. Chociaż niektóre porady autorki mogą być dla wielu oczywiste, to jednak warto poświęcić kilka wieczorów, aby przeczytać tę książkę

Książkę czyta się dość lekko – ma formę dzielenia się osobistymi doświadczeniami i wiedzą. Nie jest to w żadnym wypadku pozycja naukowa, ale myślę, że każdy może znaleźć w niej garść pomysłów i inspiracji dla siebie. Niektórym może trochę przeszkadzać styl książki - mnie trochę raziła nachalność przeżyć i doświadczeń autorki. Nie styl jednak buduje wartość tego opracowania....

więcej Pokaż mimo to

avatar
29
7

Na półkach:

Bardzo dobra książka. Czytając mam poczucie, że to jeden z elementów dobrego przygotowania do roli menadżerskiej,ale ma dużo uniwersalnego wydźwięku, do zastosowania nie tylko w relacjach biznesowych. Polecam!

Bardzo dobra książka. Czytając mam poczucie, że to jeden z elementów dobrego przygotowania do roli menadżerskiej,ale ma dużo uniwersalnego wydźwięku, do zastosowania nie tylko w relacjach biznesowych. Polecam!

Pokaż mimo to

avatar
58
1

Na półkach:

Wartościowa pozycja nie tylko dla managerów ale dla wszystkich ludzi pracujących w zespołach.

Wartościowa pozycja nie tylko dla managerów ale dla wszystkich ludzi pracujących w zespołach.

Pokaż mimo to

avatar
97
92

Na półkach:

Świetny poradnik dla osób, które obejmują stanowisko menedżerskie – taka skondensowana baza wiedzy. Super pomysł na prezent dla nowego kierownika :)

Przy konsumowaniu kolejnych rozdziałów uświadamiałem sobie jak duża różnica jest w kierowaniu zespołami u nas w Polsce i w firmach z Doliny Krzemowej. Choć obecnie nie narzekam na swojego przełożonego :) Masa wiedzy o kierowaniu teamem, zdrowej współpracy, osiąganiu celów zespołowych, porad i wskazówek z własnego doświadczenia i osób zajmujących wysokie stanowiska w największych amerykańskich firmach technologicznych.

Polecam pozycję osobom, które chcą stać się lepszymi liderami i budować bardziej efektywną organizację.

Świetny poradnik dla osób, które obejmują stanowisko menedżerskie – taka skondensowana baza wiedzy. Super pomysł na prezent dla nowego kierownika :)

Przy konsumowaniu kolejnych rozdziałów uświadamiałem sobie jak duża różnica jest w kierowaniu zespołami u nas w Polsce i w firmach z Doliny Krzemowej. Choć obecnie nie narzekam na swojego przełożonego :) Masa wiedzy o...

więcej Pokaż mimo to

avatar
287
104

Na półkach: , , ,

Najlepszy poradnik o zarządzaniu jaki czytałem do tej pory. Spora porcja wartościowej wiedzy i przykładów z pracy w największych korporacjach. Wszystko przyprawione humorem i empatią autorki. Polecam!

Najlepszy poradnik o zarządzaniu jaki czytałem do tej pory. Spora porcja wartościowej wiedzy i przykładów z pracy w największych korporacjach. Wszystko przyprawione humorem i empatią autorki. Polecam!

Pokaż mimo to


Cytaty

Więcej
Kim Scott Szef wymagający i wyrozumiały Zobacz więcej
Kim Scott Szef wymagający i wyrozumiały Zobacz więcej
Kim Scott Szef wymagający i wyrozumiały Zobacz więcej
Więcej
Reklama
zgłoś błąd