Konkurowanie o klienta e-marketingiem
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Difin
- Data wydania:
- 2004-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2004-01-01
- Liczba stron:
- 215
- Czas czytania
- 3 godz. 35 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 837251397X
Obecni klienci nie nabywają produktów i usług, lecz kompleksowe wartości, które pozwalają im rozwiązywać ich indywidualne problemy (zaspakajać indywidualne i zróżnicowane potrzeby).
Współcześnie zatem zarządzanie, szczególnie marketingowe, musi być rozumiane jako kreowanie wartości dla konsumentów, w zamian za co klienci generują do firm wpływy, rentowność i informacje.
Rewolucja technologiczna, tworząca nowa gospodarkę, w sposób istotny wpływa na zakresy i sposoby konkurowania wartościami dla klienta. Skutki tej rewolucji będą obejmować lub już obejmują wszystkie podmioty ekonomiczne. Wykraczają one znacznie poza działy przetwarzania danych, czy systemów informacji.
Książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników, przede wszystkim do praktyków, którzy mogą zapoznać się z nowym podejściem do budowy konkurencyjnych strategii skierowanych na klientów, studentów uczelni technicznych, którzy mogą się przekonać o możliwościach nowych technologii w zarządzaniu i studentów uczelni ekonomicznych, którzy musza obecnie łączyć umiejętności zarządzania z wykorzystaniem Internetu.
W książce:
- konkurowanie wartościami dla klienta
- zarządzanie klientem w Internecie
- budowa strategii marketingowej w Internecie
- elementy strategii e-marketingu
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
OPINIE i DYSKUSJE