Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

Okładka książki Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta Joanna Kos-Łabędowicz
Okładka książki Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Joanna Kos-Łabędowicz Wydawnictwo: C. H. Beck informatyka, matematyka
195 str. 3 godz. 15 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Wydawnictwo:
C. H. Beck
Data wydania:
2015-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-01
Liczba stron:
195
Czas czytania
3 godz. 15 min.
Język:
polski
ISBN:
9788325569174
Tagi:
Internet marketing
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Od biznesu międzynarodowego do globalnej gospodarki wyzwania i problemy w wybranych obszarach Joanna Kos-Łabędowicz, Talar Sylwia
Ocena 0,0
Od biznesu mię... Joanna Kos-Łabędowi...
Okładka książki Unia Europejska wobec wybranych problemów wewnętrznych Pawlas Iwona, Czech Katarzyna, Joanna Kos-Łabędowicz, Dziembała Małgorzata, Fronczek Małgorzata, Tadeusz Sporek, Talar Sylwia
Ocena 0,0
Unia Europejsk... Pawlas Iwona, Czech...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    3

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta


Podobne książki

Przeczytaj także