22 niezmienne prawa marketingu
172 str.
2 godz. 52 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- The 22 immutable laws of marketing: violate them at your own risk
- Wydawnictwo:
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Data wydania:
- 2000-10-15
- Data 1. wyd. pol.:
- 2000-10-15
- Liczba stron:
- 172
- Czas czytania
- 2 godz. 52 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 83-208-1284-4
- Tłumacz:
- Andrzej Ehrlich
- Tagi:
- marketing
W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: *marketing jest walką na percepcje*lepiej być pierwszym niż lepszym*jeśli nie możesz być lepszy, to bądź inny*trzeba coś poświęcić, żeby coś zdobyć*dostosuj strategię do swojej pozycji rynkowej*sukces często prowadzi do arogancji, a arogancja do klęski.Autorzy podają w każdej książce serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 283
- 62
- 8
- 5
- 3
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
Opinia
Gdy ją wydano na pewno zrobiła wrażenie, dziś ząb czasu pozostawił na niej swój ślad. Nie zmienia to jednak faktu, że w znacznej mierze pozostaje wciąż aktualna. A podane w niej informacje są fundamentalne. Na pewno pozwoli uniknąć tych kardynalnych błędów, które dla nowicjusza nie są oczywiste. A jak przeanalizujemy poczynania większości firm zarówno polskich jak i zagranicznych, to szybko zauważymy, że pracujący w nich marketerzy tej książki nie czytali.
Pewną wadą książki jest to, że nie uwzględnia niestety przeładowania informacją jakie zaserwował nam Internet i jego następstw.
Podsumowując. Jak ją przeczytasz, to już tak wiele nie zyskasz bo zawarta w niej wiedza się upowszechniła. Ale jak nie przeczytasz, to nie będziesz wiedział tego co powinno być oczywiste.
Gdy ją wydano na pewno zrobiła wrażenie, dziś ząb czasu pozostawił na niej swój ślad. Nie zmienia to jednak faktu, że w znacznej mierze pozostaje wciąż aktualna. A podane w niej informacje są fundamentalne. Na pewno pozwoli uniknąć tych kardynalnych błędów, które dla nowicjusza nie są oczywiste. A jak przeanalizujemy poczynania większości firm zarówno polskich jak i...
więcej Pokaż mimo to