rozwiń zwiń

22 niezmienne prawa marketingu

Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu
Al RiesJack Trout Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
172 str. 2 godz. 52 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The 22 immutable laws of marketing: violate them at your own risk
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania:
2000-10-15
Data 1. wyd. pol.:
2000-10-15
Liczba stron:
172
Czas czytania
2 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
83-208-1284-4
Tłumacz:
Andrzej Ehrlich
Tagi:
marketing
Średnia ocen

                7,6 7,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Al Ries, Laura Ries
Ocena 7,0
Wizualny młote... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
Ocena 9,0
Wojna marketin... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
Ocena 8,4
Wojujący marke... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace Al Ries, Jack Trout
Ocena 7,0
Positioning: T... Al Ries, Jack Trout...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Winning znaczy zwyciężać Jack Welch, Suzy Welch
Ocena 7,4
Winning znaczy... Jack Welch, Suzy We...
Okładka książki Rework Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Ocena 7,0
Rework Jason Fried, David ...
Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Ocena 7,8
Tworzenie mode... Alexander Osterwald...

Oceny

Średnia ocen
7,6 / 10
50 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
17
17

Na półkach:

Gdy ją wydano na pewno zrobiła wrażenie, dziś ząb czasu pozostawił na niej swój ślad. Nie zmienia to jednak faktu, że w znacznej mierze pozostaje wciąż aktualna. A podane w niej informacje są fundamentalne. Na pewno pozwoli uniknąć tych kardynalnych błędów, które dla nowicjusza nie są oczywiste. A jak przeanalizujemy poczynania większości firm zarówno polskich jak i zagranicznych, to szybko zauważymy, że pracujący w nich marketerzy tej książki nie czytali.

Pewną wadą książki jest to, że nie uwzględnia niestety przeładowania informacją jakie zaserwował nam Internet i jego następstw.

Podsumowując. Jak ją przeczytasz, to już tak wiele nie zyskasz bo zawarta w niej wiedza się upowszechniła. Ale jak nie przeczytasz, to nie będziesz wiedział tego co powinno być oczywiste.

Gdy ją wydano na pewno zrobiła wrażenie, dziś ząb czasu pozostawił na niej swój ślad. Nie zmienia to jednak faktu, że w znacznej mierze pozostaje wciąż aktualna. A podane w niej informacje są fundamentalne. Na pewno pozwoli uniknąć tych kardynalnych błędów, które dla nowicjusza nie są oczywiste. A jak przeanalizujemy poczynania większości firm zarówno polskich jak i...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    283
  • Przeczytane
    62
  • Posiadam
    8
  • Marketing
    5
  • Biznes
    3
  • Chcę w prezencie
    3
  • Do kupienia
    2
  • Ulubione
    2
  • Teraz czytam
    2
  • Rozwój
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki 22 niezmienne prawa marketingu


Podobne książki

Przeczytaj także