All Employees Are Marketers
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- All Employees Are Marketers
- Wydawnictwo:
- EWL Publishing
- Data wydania:
- 2009-04-01
- Data 1. wydania:
- 2009-04-01
- Liczba stron:
- 56
- Czas czytania
- 56 min.
- Język:
- angielski
Richard Parkes Cordock dowodzi, wskazując konkretne przykłady, że dobra komunikacja oraz formuła B+BA+TTF pozwalają na skuteczną sprzedaż. Wspomniana formuła B+BA+TTF to skrót od Buy, Buy Again, Tell Their Friends. Większość firm skupia się na pojedynczym, pierwszym zakupie – dobrym przykładem są nasze telekomy – kiedy już podpiszesz umowę nikt specjalnie nie dba o Twoje doświadczenia z marką, które przekładają się na kolejne zakupy. pozyskanie pierwszego zakupu jest najdroższe – wymaga reklam, informacji etc. jednak kiedy klient już jest “Twój” to tylko od jakości produktu zależy czy kupi ponownie a ponowne zakupy zapewniają stały, powtarzalny dochód! Ostatnia część TTF to darmowy marketing. Jeśli zadowoleni klienci będą polecać Twoją firmę to – przy odpowiedniej skali – mniej wydasz na tradycyjne reklamy. Zadowolony klient pozyska dla ciebie nowych klientów za ciebie. Myślę, że warto w to zainwestować.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Kiedy przeczytałem All Employees Are Marketers miałem w głowie dwie myśli: “Nareszcie ktoś to napisał” oraz “kolejny pomysł na książkę poszedł…” Od dawna powtarzam, że pierwsza linia PR-u to dział obsługi klienta – popularne BOKi. Ta książka dowodzi, że tak na prawdę każdy pracownik firmy jest jej piarowcem.
Wyobraź sobie firmę jako łańcuch złożony z jej pracowników. Jeśli za PR odpowiada każdy pracownik firmy, to komunikacja jest tak skuteczna jak najsłabsze ogniwo tego łańcucha. Aby kreowanie wizerunku było skuteczne każdy jeden pracownik musi być przekonany co do wartości firmy i jakości oferowanych produktów. Nie mówiąc już o tym, że wszyscy powinni nie tylko wiedzieć czym zajmuje się firma (to wcale nie jest takie oczywiste),ale i przedstawić w sposób przystępny dla nowego klienta produkt czy usługę.
http://bezdrm.pl/all-employees-are-marketers-richard-parkes-cordock/
Kiedy przeczytałem All Employees Are Marketers miałem w głowie dwie myśli: “Nareszcie ktoś to napisał” oraz “kolejny pomysł na książkę poszedł…” Od dawna powtarzam, że pierwsza linia PR-u to dział obsługi klienta – popularne BOKi. Ta książka dowodzi, że tak na prawdę każdy pracownik firmy jest jej piarowcem.
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toWyobraź sobie firmę jako łańcuch złożony z jej pracowników. Jeśli...