forum Oficjalne Aktualności
Czy „Wiedźmin” w „Świecie Dysku” może usłyszeć „Pieśń Lodu i Ognia”? Najciekawsze cykle fantastyczne
Niektórym twórcom już za życia udało się osiągnąć nieśmiertelność. Inni dopiero z czasem zyskali status legend. O ich wielkości stanowią zaś dzieła – literackie cykle. Bo „kto czyta książki, ten żyje podwójnie”. A dzięki jakim tytułom egzystencja może być jeszcze ciekawsza? Najlepsze cykle fantastyczne znajdziecie na poniższej liście.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [65]
Podepnę się pod poprzednika, brakuje mi tutaj Orson Scott Card . Od siebie dodałabym też panią Suzanne Collins i jej Igrzyska śmierci, oraz trochę odkurzonego niedawno dzięki wznowieniu wydawnictwa Mag oraz serialowi - Philip Pullman i jego...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
"dodałabym też panią Suzanne Collins i jej Igrzyska śmierci"
przecież to śmieć literacki
Fenomenem literackim ona nie jest. Co to znaczy najciekawsze? Według mnie wnoszące coś nowego do literatury i czytane mimo upływu lat, a nie najbardziej popularne.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postRok temu też bym powiedziała, że Cykl Demoniczny to coś świetnego, ale niestety od tego czasu zdążyłam go już przeczytać w całości. Chyba nic innego w życiu mnie tak nie rozczarowało. Im dalej tym coraz gorzej. Mam wrażenie, że autor raz, że w pewnym momencie próbował chyba zmienić zdanie kto ma być odbiorcą tych książek a dwa próbował zrobić swoją Grę o Tron ale mocno nie...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej@Alcarinna - ostatnie tomy też mnie rozczarowały i tak jak mówisz, im dalej w las tym gorzej, ale mam jakiś taki sentyment dla tych pierwszych tomów, że z czystym sumieniem nie umiem powiedzieć, że żałuję, bo spędziłam z tą serią w przeszłości miłe i ekscytujące chwile. Był pomysł i potencjał. A że do końca nie wyszło...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postto są cykle i oceniamy całość a nie poszczególne cześci ile razy kląłem w żywy kamień bo któraś część nie spełniła moich oczekiwań ale ogólnie masz rację Villiana
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Świetny artykuł.
Do wymienionych dodałabym jeszcze serię o Skrytobójcy autorstwa Robin Hobb. Jak dla mnie to świetne, poruszające ważne tematy fantasy, niestety wydaje mi się, że dość mało znane :(
Dodałbym cykl "Miecz prawdy" Terry'ego Goodkinda i "Sagę Endera" Orsona Scotta Carda .
"Miecz prawdy" traci trochę średnim pierwszym tomem i nieudaną adaptacją serialową, ale to świat fantasy, do którego tęsknię najbardziej. Mam nadzieję, że powstanie na jego podstawie jakaś...