forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend
Ten ostatni wrześniowy weekend Agnieszka i Kinga spędzą z patronatami serwisu lubimyczytać.pl. Natomiast Mateusz zanurzy się w jesiennej melancholii razem ze zbiorem opowiadań „Jestem bratem NN”. A jakie książki wy wybraliście do czytania w pierwszy jesienny weekend?
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [202]
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
I jak wrażenia? Ja się za bardzo nie bałam, ale sama historia wciągnęła i wypluła przy ostatniej stronie :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZa dużo nie przeczytałam ale bardzo przyjemnie się czyta :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postWeekend i większą część przyszłego tygodnia spędzę czytając Zgliszcza :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Zwycięstwo albo śmierć,
a później Zbrodnia niedoskonała
Kontynuuje Jacek,oraz zabieram się za kolejny tom Saga Winlandzka #3
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Skończyłam czytać "Proś o wybaczenie", więc mogę się zabrać z czystym sumieniem za ulubionych kryminalistów, czyli Państwa Kuźmińskich i ich "Marę".
Mara
Też lubię Kuźmińskich. Mam w planach "Marę".
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJak wrażenia? Książka czeka na stosiku na urlop :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNiedawno zaczęłam ale przecież to King i oczywiście czyta się rewelacyjne. Nie wiem tylko czy szybko skończę, bo trochę brak mi czasu.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postto najlepsza książka Kinga jaką czytałam. w sumie jedyna, która mi się podobała ;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTrzcionka, jest wiele dobrych książek Kinga chociażby cykl "Mroczna wieża" , "Lśnienie", "Bastion", "Misery" czy będący już klasyką gatunku "Cmętarz dla zwierzaków"
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@Madom - próbowałam z Mroczną wieża - ledwo dokończyłam "Rolanda" w ogromnych mękach, "Cmętarz.." też czytałam i dla mnie totalny przeciętniak, poza tym "Pana Mercedesa", "Joyland" i jeszcze coś - gorzej niż przeciętne ;) Jakieś nadzieje żywię względem "Bastionu", "To" i "Lśnienia", które przede mną. Natomiast "Dallas '63" to jedna z moich ulubionych książek w ogólnośći...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejNie wszystko musi Ci się podobać. Świat bylby nudny gdybyśmy mieli jednakowy gust. Ja generalnie lubię fantasy więc Mroczna wieża mi się podobała, ale część pierwsza Roland była najmniej ciekawa. A inne książki Kinga....no cóż jedne są dobre inne słabsze.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post