forum Oficjalne Konkursy

[Zakończony] Młodzi piraci - wygraj książkę "Silver. Powrót na Wyspę Skarbów".

LubimyCzytać
utworzył 06.10.2015 o 13:23

W książce "Silver. Powrót na wyspę skarbów." dwoje nastolatków - Jim, syn Jima Hawkinsa, i Natty, córka Długiego Johna Silvera, wyruszają w podróż na Wyspę Skarbów. Legendarny skarb korsarzy znów czeka na odkrycie.

Wobraźmy sobie, że mityczny skarb pirata Flinta, tak naprawdę znajduje się w ukrytym tunelu na Dolnym Śląsku. Opisz krótko przygodę, podczas której w Wasze ręce wpadła mapa prowadząca do zagubionych bogactw.

Czekamy na teksty o długości nieprzekraczającej 1500 znaków ze spacjami.

Nagrody

Autorzy pięciu najciekawszych tekstów otrzymają egzemplarz książki.

Silver. Powrót na Wyspę Skarbów - Jacek Skowroński
Silver. Powrót na Wyspę Skarbów

Autor : Andrew Motion

Kontynuacja kultowej powieści Roberta Louisa Stevensona! Czas na nową wspaniałą przygodę. Porzucony skarb kapitana Flinta znów czeka na odkrycie! Dzięki tej książce razem z dwójką nastolatków – Jimem, synem Jima Hawkinsa, i Natty, córką niesławnego Długiego Johna Silvera – wyruszysz w niezapomnianą podróż na legendarną Wyspę Skarbów. Odwiedzisz bajeczne miejsca, wiatr zmierzwi Ci włosy, a morska woda schłodzi w upalny dzień. Staniesz też oko w oko z groźnymi piratami, a na każdym kroku będą czekać nowe kłopoty. No ale nikt nie mówił, że będzie łatwo… Nie obawiaj się jednak – dla Jima i Natty nie ma rzeczy niemożliwych. Liczy się przygoda! Zachwycająca kontynuacja Wyspy Skarbów – jednej z największych historii przygodowych wszech czasów. Wspaniała opowieść o miłości, odwadze i oddaniu.

Regulamin
  • Konkurs trwa od 6 października do 13 października włącznie. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce.
  • Odpowiedzi muszą być napisane samodzielnie. Kopiowanie części lub fragmentów tekstów, recenzji innych osób jest zabronione. Teksty nie mogą przekraczać znaków ze spacjami.
  • Każdy użytkownik może zgłosić tylko jedną pracę.
  • Zwycięzców wybiera administracja serwisu lubimyczytać.pl. Decyzja jest nieodwołalna.
  • Dane adresowe zostaną wykorzystane przez serwis lubimyczytać.pl i wydawnictwo Sine Qua Non.
  • Adres zwycięzcy powinien zostać nadesłany do dwóch tygodniu od daty ogłoszenia wyników konkursu. Po tym terminie administracja lubimyczytać.pl dopuszcza wybór kolejnego laureata lub nieprzyznanie nagrody.

odpowiedzi [25]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:

MoonDaisy  - awatar
MoonDaisy 15.10.2015 14:24
Czytelniczka

Bardzo dziękuję! Gratuluję pozostałym zwycięzcom :)

LubimyCzytać  - awatar

majaa
Miszelka
ChicaLoca

Serdecznie gratulujemy! Z laureatami skontaktujemy się bezpośrednio.

LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 14.10.2015 09:37
Administrator

Konkurs został zakończony. Za wszystkie odpowiedzi dziękujemy!

Wyniki ogłosimy niebawem.

Hani  - awatar
Hani 13.10.2015 14:47

- Przecież tłumaczę Ci że ukrytych skarbów nie ma! - krzyczałam do Tomka
- Jedyne czego nie ma, to krzty optymizmu w telewizji - odciął się.
Byliśmy w tunelu. Ciemno choć oko wykol. Na ziemi zalegała pokrywa wody, ściany przyozdobiono rysunkami czaszek, nad nami rozpościerało się królestwo pająków i nietoperzy. To już 5 godzina poszukiwań. Jestem zziebnięta, zmęczona i...

Yael  - awatar
Yael 13.10.2015 13:32
Bibliotekarka

Brama zaskrzypiała głośno, gdy ją popchnęłam. Zdążyła zardzewieć, wspinał się po niej bluszcz, który skrzył się w świetle księżyca. Powietrze przeszył pisk. Podskoczyłam, czując obijające się o żebra serce. Odetchnęłam głęboko. Miałam bać się złudzeń tworzonych przez ciemność i dźwięków wywoływanych przez szarpiący gałęziami wiatr?
Wesołe miasteczko zostało zamknięte już...

Melancholia  codzienności - awatar
Czytelnik

Dzień był słoneczny. Na niebie pojawiało się niewiele chmur, wiał lekki wiatr, a ptaki z radością wyśpiewywały swoje arie. Szedłem parkiem radując się atmosferą odpoczynku, w ręce niosłem najnowszą powieść Modiano, a z plecaka wystawał wygodny koc oraz prowiant zapewniający mi możliwość obijania się przez kilka najbliższych godzin. Jak to się zwykło mówić w takich...

Bonnemort  - awatar
Bonnemort 13.10.2015 08:05
Czytelnik

Babcia mnie i mojemu bratu kazała za karę przekopać ziemię przy domu pod jakieś warzywa. Podczas przekopywania łopatą natrafiłam na coś twardego, początkowo byłam przekonana, że to jakiś większy kamień i zawołałam krewniaka. Z pomocą brata wykopałam zardzewiałą skrzynkę i powiedziałam:
- Kto normalny na grządce sadzi skrzynki zamiast roślin.
- Otwieramy!? - wykrzykuje brat,...

Margaret  - awatar
Margaret 11.10.2015 12:01
Czytelnik

Gdy wróciliśmy z wycieczki z Dolnego Śląska ,w domu przyglądałam się mojemu znalezisku.Czyli mapie ,którą znalazłam w tunelu w Dolnym Śląsku.
Kiedy z klasą zwiedzaliśmy Dolny Śląsk, ja z grupką osób z klasy szłam lecz byłam na końcu.Gdy wkraczaliśmy w ciemny tunel ,coś zabłysło mi przed oczami. Zauważyłam tam butelkę. Kiedy grupa osób się oddaliła podeszłam do butelki i...