Najnowsze artykuły
- Artykuły6 książek o AI przejmującej władzę nad światemKonrad Wrzesiński20
- ArtykułyBieszczady i tropy. Niedźwiedzia? Nie – Aleksandra FredryRemigiusz Koziński4
- ArtykułyCzytamy w weekend. 26 kwietnia 2024LubimyCzytać322
- ArtykułySzpiegowskie intrygi najwyższej próby – wywiad z Robertem Michniewiczem, autorem „Doliny szpiegów”Marcin Waincetel6
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Simone Heller
0
0,0/10
Pisze książki: czasopisma
Ten autor nie ma jeszcze opisu. Jeżeli chcesz wysłać nam informacje o autorze - napisz na: admin@lubimyczytac.pl
0,0/10średnia ocena książek autora
13 przeczytało książki autora
5 chce przeczytać książki autora
0fanów autora
Zostań fanem autoraKsiążki i czasopisma
- Wszystkie
- Książki
- Czasopisma
Najnowsze opinie o książkach autora
Nowa Fantastyka 488 (05/2023) Wojciech Szyda
6,6
Proza polska wyjątkowo słabsza niż zwykle.
Bardzo dobre opowiadania Marcina Rusaka "Druga gwiazda na prawo". Można ją uznać za sequel "Powrotu z gwiazd" Lema. 8/10
Kolejne 3 kaskadowo słabsze.
"Byłam Lustrem" - Marty Ryczko 5/10. Pomysł dobry, wykonanie przeciętne. Można przeczytać.
"Proces" Szymona Stoczka, 5/10 niby się dobrze czytało ale nie zapadło w pamięci.
"Ostatnia misja..." 2/10 bełkot o Piłacie.
Proza zagraniczna, warta wycięcia i oprawienia.
"Dwadzieścia jeden sekund boskości" Petera Wattsa 8/10. Cały Peter, niesamowity pomysł z super jaźnią, kosmiczny.
"Gdy zabrakło gwiazd" Simone Heller - 9/10. Czuć że jest to wstęp do czegoś większego. Świetnie się to czytało. Chciałbym więcej.
Tego właśnie oczekuję od lektury SF.
Niesamowity świat po (nieudanym?) terraformingu, tajemnicze zagubione technologie, sztuczne inteligencje i bohaterowie, niby ludzcy a fizycznie zupełnie różni.
Publicystyka coraz lepsza i wartościowa:
Wywiad z Machulskim, garść smakowitych informacji o Seksmisji.
Obszerny artykuł Radosława Pisuły o legendarnym As-ie super bohaterze "Był sobie raz na zawsze AS". Przyznaję że miałem kilka nieudanych podejść do filmu. Po tym felietonie spróbuję ponownie!
KOSIK, ORBITOWSKi i Klęczar jak zawsze obowiązkowo.
Nowa Fantastyka 488 (05/2023) Wojciech Szyda
6,6
Ciekawy wywiad z Machulskim.
"Druga Gwiazda na prawo" ma ciekawy pomysł, choć brał tutaj większej głębi.
"Byłam lustrem" w sumie o niczym, zabrakło napięcia.
"Proces" zaskoczył i podobał mi się przez sztafaż s-f.
Watts jak zwykle zawodzi - jakiś tam pomysł jest, ale zupełnie brakuje konkluzji.
"Gdy zabrakło gwiazd" błyszczy zarówno językiem, jak i pomysłem. Najlepsze opowiadanie numeru.
Niezły numer - nie ma żadnego wyjątkowo słabego tekstu.