Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

To wydawnictwo nie ma jeszcze opisu. Zgłoś wydawnictwo, abyśmy mogli uzupełnić jego dane.

Źródło opisu wydawnictwa:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne wydaje w swojej ofercie głównie książki w kategorii: biznes, finanse nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.) poradniki popularnonaukowa kulinaria, przepisy kulinarne
  • 1 726 przeczytało książki wydawnictwa
  • 2 448 chce przeczytać książki wydawnictwa
2 fanów wydawnictwa

Wszystkie książki

Sortuj:
Okładka książki Ryzyko ESG w samorządzie terytorialnym Beata Filipiak, Katarzyna Wójtowicz, Magdalena Zioło
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 0 Opinie: 0
Okładka książki Ciemna strona marketingu Jarosław Woźniczka
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Finanse osobiste Andrzej Dorosz
Średnia ocen:
6,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Leki od odkrycia do pacjenta. Wymiary zarządzania systemem Marcin Czech
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Statystyka od podstaw Janina Jóźwiak, Jarosław Podgórski
Średnia ocen:
5,5 / 10
11 ocen
Czytelnicy: 27 Opinie: 2
Okładka książki Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej Philip Kotler
Średnia ocen:
7,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 3 Opinie: 0
Okładka książki Eseje o polityce pieniężnej czasu niepewności Łukasz Hardt
Średnia ocen:
8,0 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 5 Opinie: 1
Okładka książki W stronę rynku Dariusz K. Rosati
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne Pabian Angelika, Anna Czubała, Roman Niestrój
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 0 Opinie: 0
Okładka książki Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości. Marek Lisiński
Średnia ocen:
6,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Zarządzanie profesjonalistami Mieczysław Morawski
Średnia ocen:
10,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 6 Opinie: 0
Okładka książki Biuro zarządzania projektami (PMO) Paweł Wyrozębski
Średnia ocen:
8,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 2 Opinie: 1
Okładka książki Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorców Beata Stępień
Średnia ocen:
8,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 6 Opinie: 0
zgłoś błąd