Seo/sem (19)
  • Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
    Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
    Autorzy:
    Wciągnij klienta w swe sieci • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę • Obowiązkowo stwórz stronę internetową • Załóż konta w serwisach społecznościowych • Zacznij pisać fi...
    czytelników: 1 | opinie: 6 | ocena: 6,13 (30 głosów)
  • Copywriting internetowy
    Copywriting internetowy
    Autor:
    Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki w...
    czytelników: 1 | opinie: 10 | ocena: 6,19 (32 głosy)
  • Reklama w google dla małych i średnich przedsiębiorstw - poradnik bardzo praktyczny
    Reklama w google dla małych i średnich przedsiębiorstw - poradnik bardzo praktyczny
    Autorzy:
    Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce uż...
    czytelników: 1 | opinie: 3 | ocena: 5,71 (7 głosów)
  • Mała firma w sieci - Narzędzia Google dla początkujących
    czytelników: 1 | opinie: 3 | ocena: 6,14 (7 głosów)
  • Copywriting. Jak sprzedawać słowem
    Copywriting. Jak sprzedawać słowem
    Autorzy:
    Seria: Samo Sedno
    „No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe ha...
    czytelników: 1 | opinie: 8 | ocena: 6,5 (32 głosy)
  • E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
    E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
    Autor:
    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 6,27 (22 głosy)
  • Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
    Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
    Autor:
    Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To ważna n...
    czytelników: 1 | opinie: 9 | ocena: 6,88 (59 głosów) | inne wydania: 1
  • Reklama Google AdWords w praktyce
    Reklama Google AdWords w praktyce
    Autor:
    Seria: Samo Sedno Biznes
    Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje! Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 6,4 (10 głosów)
  • Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
    Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
    Autor:
    Czy wiesz, jak myślą Twoi klienci? Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, od...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 6,5 (4 głosy)
  • Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
    Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
    Autor:
    Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w ...
    czytelników: 1 | opinie: 4 | ocena: 6 (17 głosów)
  • Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
    Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
    Autor:
    Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawani...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 6,43 (7 głosów)
  • Twoja firma w socjal mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
    Twoja firma w socjal mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
    Autor:
    Dzień dobry! Co u Ciebie słychać? Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawi...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 5,75 (8 głosów)
  • E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
    E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
    Autor:
    Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 9 (2 głosy)
  • AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
    AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
    Autor:
    Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwes...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 5,6 (5 głosów)
  • Narzędzia Google dla e-commerce
    Narzędzia Google dla e-commerce
    Autor:
    E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce! Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 7,67 (6 głosów)
  • Narratologia
    Narratologia
    Autor:
    Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć...
    czytelników: 1 | opinie: 33 | ocena: 6,96 (128 głosów)
  • Content Marketing
    Content Marketing
    Autor:
    Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach i...
    czytelników: 1 | opinie: 3 | ocena: 6 (12 głosów)
  • Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
    Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
    Autor:
    Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom ta...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 5,75 (4 głosy)
  • Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www
    Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www
    Autor:
    SEO (Search Engine Marketing) stanowi formę marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Ponieważ rynek wyszukiwarek w Polsce jest zdominowany przez Google, zatem w Polsce SEO to nic innego niż ma...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 6 (1 głos)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd