WZORNICTWO I EMOCJE. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
264 str.
4 godz. 24 min.
- Kategoria:
- sztuka
- Wydawnictwo:
- Arkady
- Data wydania:
- 2015-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-01-01
- Data 1. wydania:
- 2004-01-01
- Liczba stron:
- 264
- Czas czytania
- 4 godz. 24 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788321348704
- Tłumacz:
- Dorota Skalska-Stefańska
- Tagi:
- wzornictwo design sztuka użytkowa emocje
Znakomita lektura światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy grube pieniądze na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
Dodaj do biblioteczki