Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Podstawy dydaktyki

Wydawnictwo: Impuls
6,4 (10 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
2
7
3
6
0
5
1
4
0
3
1
2
0
1
1
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7587-209-5
liczba stron
466
język
polski

Jest to podręcznik, który ujmuje podstawowe i najważniejsze umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela w szkole ogólnokształcącej. Bardzo liczne przypisy umożliwiają Czytelnikowi samodzielną weryfikację przedstawionych poglądów i twierdzeń, a pragnącym pogłębić problematykę - sięgnąć do odpowiedniej literatury. Książka składa się z 14 rozdziałów podporządkowanych strukturze wiedzy dydaktycznej...

Jest to podręcznik, który ujmuje podstawowe i najważniejsze umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela w szkole ogólnokształcącej. Bardzo liczne przypisy umożliwiają Czytelnikowi samodzielną weryfikację przedstawionych poglądów i twierdzeń, a pragnącym pogłębić problematykę - sięgnąć do odpowiedniej literatury. Książka składa się z 14 rozdziałów podporządkowanych strukturze wiedzy dydaktycznej (cele, treści, procesy, zasady, metody, formy i środki). W każdym z nich, po przedstawieniu stanu wiedzy dydaktycznej, omówiono zagadnienia, poszerzając wiedzę i praktyki kształcenia ogólnego. Podręcznik ten powinien posiadać każdy dydaktyk-praktyk, jak i student kierunków pedagogicznych.

 

źródło opisu: Oficyna Wydawnicza Impuls, 2011

źródło okładki: http://impulsoficyna.com.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (22)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 146
Silviana | 2014-02-03
Na półkach: Przeczytane

"Podstawy dydaktyki" Franciszka Bereźnickiego do idealna lektura dla przyszłych nauczycieli i dydaktyków, dla których proces kształcenia powinien być kluczowym aspektem w pracy dydaktyczno-wychowawczej.
W tej książce można znaleźć elementarne pojęcia związane z dydaktyką ogólną oraz jej rozwojem na tle innych nauk, dokładny opis przebiegu procesu kształcenia wraz z metodami i technikami wykorzystywanymi przez nauczycieli, zasady i formy organizacyjne kształcenia. Dodatkowo książka zawiera rozdział poświęcony wartościom i ich roli w edukacji współczesnego pokolenia. Jest to jedna z nielicznych pozycji, która poświęca temu swoją uwagę. Podręcznik ten porusza także problemy współczesnej dydaktyki, a mianowicie pracę z uczniem zdolnym oraz niepowodzenia w nauce szkolnej.
Książka jest pisana prostym językiem bez specjalistycznego słownictwa, dlatego też polecam ją wszystkim tym, którzy niekoniecznie znają terminologię pedagogiczną, a dopiero wdrażają się w swojej roli jako przyszłego...

książek: 0
| 2012-03-01
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2009 rok

Zderzenie się z dydaktyką na pierwszym roku było dużym wyzwaniem i to właśnie podręcznik Bereźnickiego pozwolił mi zrozumieć i przyswoić wiedzę z tego zakresu. Autor w niezwykle przejrzysty, logiczny i zrozumiały sposób ukazuje zagadnienia dydaktyczne.

książek: 436
Milka | 2015-05-13
Przeczytana: 26 maja 2015
książek: 2320
Kamulka84 | 2013-05-21
Przeczytana: 2004 rok
książek: 245
biedrakaa | 2013-02-25
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 2078
książek: 4568
okruszek | 2011-06-28
Przeczytana: marzec 2009
książek: 1
Ania87 | 2011-04-03
Na półkach: Przeczytane
książek: 462
Natayla | 2011-03-21
Na półkach: Przeczytane
książek: 606
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 12 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd