Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Difin
- Data wydania:
- 2019-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-01-01
- Liczba stron:
- 204
- Czas czytania
- 3 godz. 24 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380859555
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 4
- 4
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książka o zdecydowanie akademickim nachyleniu, ale napisana w sposób na tyle przystępny, że język nie stanowi bariery także dla laika. Autor stawia na porządkowanie wiedzy na temat wizerunkowego zarządzania kryzysem, opisuje wiele modeli teoretycznych i rozwiązań empirycznych. Na szczególną uwagę zasługują interesujące i aktualne analizy przypadków kryzysów wizerunkowych znanych z polskiego podwórka, takich firm jak: LOT, Boeing, Avon, Ikea, Green Cafe Nero, Drutex czy Szlachetna Paczka
Książka o zdecydowanie akademickim nachyleniu, ale napisana w sposób na tyle przystępny, że język nie stanowi bariery także dla laika. Autor stawia na porządkowanie wiedzy na temat wizerunkowego zarządzania kryzysem, opisuje wiele modeli teoretycznych i rozwiązań empirycznych. Na szczególną uwagę zasługują interesujące i aktualne analizy przypadków kryzysów wizerunkowych...
więcej Pokaż mimo tociekawa, dużo interesujących treści i przykładów
ciekawa, dużo interesujących treści i przykładów
Pokaż mimo to