Marketing wartości

Okładka książki Marketing wartości Justyna Bakalarska
Okładka książki Marketing wartości
Justyna Bakalarska Wydawnictwo: Słowa i Myśli biznes, finanse
136 str. 2 godz. 16 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Data wydania:
2016-10-27
Data 1. wyd. pol.:
2016-10-27
Liczba stron:
136
Czas czytania
2 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363566739
Tagi:
marketing wartości wartości w firmie budowanie firmy CSR odpowiedzialność społeczna etyka pracy środowisko ekosystem równowaga społeczność
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...
Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
304
9

Na półkach:

Co może decydować o wyborze jednego produktu, jeżeli w obu firmach jego cena i jakość są takie same? W zmieniającym się i coraz lepiej poinformowanym społeczeństwie wskaźnikiem bywają wartości firmy. O tym mówi nowa książka Justyny Bakalarskiej - "Marketing wartości".

Cała recenzja książki dostępna na portalu SocialPress: https://socialpress.pl/2017/02/czy-wartosci-w-biznesie-maja-sens-recenzja-ksiazki-marketing-wartosci-justyny-bakalarskiej/

Co może decydować o wyborze jednego produktu, jeżeli w obu firmach jego cena i jakość są takie same? W zmieniającym się i coraz lepiej poinformowanym społeczeństwie wskaźnikiem bywają wartości firmy. O tym mówi nowa książka Justyny Bakalarskiej - "Marketing wartości".

Cała recenzja książki dostępna na portalu SocialPress:...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    16
  • Przeczytane
    7
  • Posiadam
    1
  • Ostatnio odkryte
    1
  • Kolejka2 Później
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing wartości


Podobne książki

Przeczytaj także