rozwiń zwiń

Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie

Okładka książki Komunikacja wizualna w reklamie, public relations  i w prawie
Wojciech FurmanKrzysztof Groń Wydawnictwo: Poltext językoznawstwo, nauka o literaturze
Kategoria:
językoznawstwo, nauka o literaturze
Wydawnictwo:
Poltext
Data wydania:
2013-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2013-01-01
Język:
polski
ISBN:
9788375612097
Średnia ocen

                6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
22
22

Na półkach: ,

Książkę polecam przede wszystkim studentom z kierunków i specjalizacji z zakresu Public Relations - szeroko pojętej reklamy oraz dziennikarstwa.
Publikacja warta uwagi - mnie zainteresowały wątki odnośnie kreowania wizerunku oraz rzecznictwa prasowego.
Osobiście uważam, że warto zapoznać się z publikacją ponieważ obecnie w zalewie wszelkich informacji powinno się ugruntować swoją wiedzę dzięki takiemu kompendium.

Książkę polecam przede wszystkim studentom z kierunków i specjalizacji z zakresu Public Relations - szeroko pojętej reklamy oraz dziennikarstwa.
Publikacja warta uwagi - mnie zainteresowały wątki odnośnie kreowania wizerunku oraz rzecznictwa prasowego.
Osobiście uważam, że warto zapoznać się z publikacją ponieważ obecnie w zalewie wszelkich informacji powinno się ugruntować...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2
  • Przeczytane
    2
  • Posiadam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie


Podobne książki

Przeczytaj także