Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.
Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.
Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 32
- 21
- 10
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Bardzo dobra książka dla osób zawodowo zainteresowanych rynkiem mobile. Będzie dobra zarówno dla PM-ów jak i dla analityków czy UX-ów. Jest bardzo syntetyczna i praktyczna, pisana przystępnym i zrozumiałym językiem. Na pewno do niej będę siegał i polecam ją gorąco.
Bardzo dobra książka dla osób zawodowo zainteresowanych rynkiem mobile. Będzie dobra zarówno dla PM-ów jak i dla analityków czy UX-ów. Jest bardzo syntetyczna i praktyczna, pisana przystępnym i zrozumiałym językiem. Na pewno do niej będę siegał i polecam ją gorąco.
Pokaż mimo toSuper książka. Prosta, czytelna ale ujmuje wszystkie elementy pracy menedżera w tworzeniu aplikacji mobilnych. NIe ma zagmatwanej wnikliwości, raczej rzeczowe i konkretne wprowadzenie do tematu. Szczególnie dla osób, które nigdy nie brały udziału w procesie tworzenia aplikacji mobilnej od A do Z. Mój zespół tworzy aplikacje mobilne i czytając historie Marcina śmiałem się, że tak idealnie opisał sytuacje, które chyba dotyczą całą branżę.
Idąc od ogółu (rynek, prognozy) Marcin wchodzi w proces koncepcji i tworzenia aplikacji krok po kroku (od założeń biznesowych przez user stories, prototyp po wersję 1.0). Celnie zwraca uwagę na elementy, które warto przy tworzeniu aplikacji przemyśleć i uwzględnić (odbiorców, model biznesowy czy smartfony, jakich używać będą nasi odbiorcy)
Osobiście wiem, że będę ją polecał wszystkim potencjalnym klientom przed rozpoczęciem współpracy, bo to bardzo ułatwi dalsze kroki. Książka broni twórców aplikacji mobilnych i opisuje, dlaczego nie jesteśmy często w stanie wycenić aplikacji na podstawie BRIEFU, pilnując przy tym założonego budżetu i sztywnych ram czasowych.
Na sam koniec chciałbym pochwalić Marcina za próbę zrozumienia wszystkich stron przy tworzeniu aplikacji, czyli: użytkownika, klienta, który chce stworzyć aplikacje oraz ludzi (developerów),którzy tę aplikację tworzą. Każda z tych grup ma swoje potrzeby, oczekiwania i poziom wiedzy nt. świata mobile. Im lepsze jest zrozumienie tematu szczególnie na linii klient - twórca aplikacji (deweloper),tym lepszy można stworzyć produkt mobilny dla końcowego usera.
Menedżerowie, przeczytajcie to, zanim zaczniecie zabawę ze światem mobile!
Super książka. Prosta, czytelna ale ujmuje wszystkie elementy pracy menedżera w tworzeniu aplikacji mobilnych. NIe ma zagmatwanej wnikliwości, raczej rzeczowe i konkretne wprowadzenie do tematu. Szczególnie dla osób, które nigdy nie brały udziału w procesie tworzenia aplikacji mobilnej od A do Z. Mój zespół tworzy aplikacje mobilne i czytając historie Marcina śmiałem się,...
więcej Pokaż mimo toKrótko, zwięźle, konkretnie.
Krótko, zwięźle, konkretnie.
Pokaż mimo toZe względu na szybko się zmieniający świat, ksiązka coraz mniej aktualna w moim odczuciu gdyż zawiera zbyt wiele rozwiązań aktualnych tylko w czasach gdy była pisana.
Ze względu na szybko się zmieniający świat, ksiązka coraz mniej aktualna w moim odczuciu gdyż zawiera zbyt wiele rozwiązań aktualnych tylko w czasach gdy była pisana.
Pokaż mimo to