Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami

Wydawnictwo: Helion
6,5 (4 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
0
6
1
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9788324637591
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery FundWszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieciChociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć?...

Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery FundWszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieciChociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.Zacznij od:* zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google* prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego* tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek* promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Wydawnictwo Helion

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (16)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 398
Agnieszka Woś | 2014-07-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 25 lipca 2014

Dobra dla początkujących. Przydatne informacje dla ludzi, którzy siedzą już w temacie, przeplatają się z instrukcjami dot. zakładania konta na Twitterze albo tworzenia wydarzeń na Facebooku. W moim przypadku czytanie sprowadzało się do omijania sporych fragmentów książki, w których autor opisywał kwestie dla mnie oczywiste.

książek: 60
Klaudula | 2015-11-02
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 02 listopada 2015
książek: 294
justine4 | 2014-09-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 września 2014
książek: 293
nigdy | 2014-07-18
Na półkach: Przeczytane
książek: 143
Lukaszn | 2017-07-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1018
Kapucynek | 2016-12-31
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9803
Chaoticreader | 2016-04-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 369
Ania | 2016-03-21
książek: 3864
litpawel | 2015-07-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 822
Agnieszka | 2015-03-23
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 6 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd