Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami

Wydawnictwo: Helion
5,5 (6 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
0
6
1
5
2
4
1
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788324637591
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery FundWszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieciChociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć?...

Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery FundWszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieciChociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.Zacznij od:* zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google* prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego* tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek* promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Wydawnictwo Helion

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 212
Alicjonka | 2019-10-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2019 rok

Podstawa podstaw, ale przydatna.

książek: 225
Victory | 2017-11-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: listopad 2017

Dla początkujących, dużo oczywistości, powtarzania się, błędy, bałagan i chaos.

książek: 451
Jaga Zosma | 2014-07-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 25 lipca 2014

Dobra dla początkujących. Przydatne informacje dla ludzi, którzy siedzą już w temacie, przeplatają się z instrukcjami dot. zakładania konta na Twitterze albo tworzenia wydarzeń na Facebooku. W moim przypadku czytanie sprowadzało się do omijania sporych fragmentów książki, w których autor opisywał kwestie dla mnie oczywiste.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd