Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami

Okładka książki Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami Jon Reed
Okładka książki Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami
Jon Reed Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Język:
polski
ISBN:
9788324637591
Średnia ocen

5,5 5,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,5 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
274
39

Na półkach:

Podstawa podstaw, ale przydatna.

Podstawa podstaw, ale przydatna.

Pokaż mimo to

avatar
466
43

Na półkach:

Dobra dla początkujących. Przydatne informacje dla ludzi, którzy siedzą już w temacie, przeplatają się z instrukcjami dot. zakładania konta na Twitterze albo tworzenia wydarzeń na Facebooku. W moim przypadku czytanie sprowadzało się do omijania sporych fragmentów książki, w których autor opisywał kwestie dla mnie oczywiste.

Dobra dla początkujących. Przydatne informacje dla ludzi, którzy siedzą już w temacie, przeplatają się z instrukcjami dot. zakładania konta na Twitterze albo tworzenia wydarzeń na Facebooku. W moim przypadku czytanie sprowadzało się do omijania sporych fragmentów książki, w których autor opisywał kwestie dla mnie oczywiste.

Pokaż mimo to

avatar
121
39

Na półkach:

Dla początkujących, dużo oczywistości, powtarzania się, błędy, bałagan i chaos.

Dla początkujących, dużo oczywistości, powtarzania się, błędy, bałagan i chaos.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    10
  • Przeczytane
    8
  • Posiadam
    3
  • Domowa biblioteka
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Ksiązki o biznesie
    1
  • Marketing/Sprzedaż
    1
  • Qwe
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami


Podobne książki

Przeczytaj także