0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
1403903271
liczba stron
432
kategoria
biznes, finanse
język
polski

This introductory text examines marketing within the context of a dynamic, contemporary environment. The author is really in-tune with the students, explaining theoretical concepts effectively, using a wide range of mini-cases that bring the subject alive from Kit Kats to Harry Potter, from obesity to the rejuvenation of the Skoda brand.&Groucutt s passion for the subject is clear as he off

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd