Strategia wizerunkowa. Ile kosztuje reputacja?

Wydawnictwo: EscapeMagazine.pl
7,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-61744-53-5
liczba stron
130
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Krystyna

Strategia wizerunkowa. Ile kosztuje reputacja? to gotowy podręcznik, w którym autorka krok po kroku przedstawia jak napisać, wdrożyć i monitorować strategię wizerunkową.

Magda Nurkiewicz-Jarońska doskonale wie, jak to robić. W latach 2004-2007 była prezesem Ciszewski PR - jednej z najbardziej znanych agencji public relations w Polsce.

 

źródło opisu: http://www.EscapeMagazine.pl

źródło okładki: http://www.EscapeMagazine.pl

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd