forum Grupy użytkowników Gry i zabawy
Eliminacje, czas zacząć!
odpowiedzi [17239]
1. Pierogi.
2. Kompot z suszu.
3. Kapusta z grochem.
4. Karp.
6. Mandarynki.
7. Ryba po grecku.
8. Piernik.
9. Salatka jarzynowa.
10. Paszteciki z kapustą i grzybami.
Odpada kapusta z grochem, błeeee
1. Pierogi.
2. Kompot z suszu.
3. Kapusta z grochem.
4. Karp.
5. Zupa grzybowa.
6. Mandarynki.
7. Ryba po grecku.
8. Piernik.
9. Salatka jarzynowa.
10. Paszteciki z kapustą i grzybami.
Odpada zupa grzybowa. Nienawidzę grzybów. W żadnej postaci.
Dark
Opowieść podręcznej
Odpada Opowieśc podręcznej, bo chcę, aby wygrało coś, co już oglądałam i mi się podobało ^^
Nowa kategoria: ulubiony przysmak na wigilijnym stole
1. Pierogi.
2. Kompot z suszu.
3. Kapusta z grochem.
4. Karp.
5. Zupa grzybowa.
6. Mandarynki.
7. Ryba po grecku.
8. Piernik.
9. Salatka jarzynowa.
10. Paszteciki z kapustą i grzybami.
Dark
Opowieść podręcznej
Sense8
Co prawda nic nie widziałam, ale najmniej chętnie obejrzałabym Sense8
Stranger Things
Dark
Opowieść podręcznej
Sense8
Wyrzucam "Stranger Things" - najmniej mi się z tego podobał (choć nie widziałam jeszcze "Opowieści podręcznej", ale czytałam książkę i bardzo jestem ciekawa serialu!)
Ja z kolei nie czytałam jeszcze książki. Pierwszy odcinek może mnie nie powalił, ale dalej było lepiej. I w sumie tylko pierwszy sezon mi się podobał tak naprawdę .
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Opowieści podręcznej" - ciekawie zrealizowany serial, przynajmniej pierwszy sezon, który pokrywa się z książką mniej więcej. Dalej to już takie wymyślanie historii, i po kilku odcinkach dałam sobie spokój. Bardzo charakterystyczna aktorka, odwaliła kawał dobrej roboty.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Stranger Things
Dark
Opowieść podręcznej
Altered Carbon
Sense8
Te wszystkie mainstreamowe, popularnej produkcje mnie po prostu nie pociągają, ale chyba najmniej chętnie bym obejrzała Altered Carbon. Mam przesyt tymi wszystkimi dystopiami i thrillerami.
Stranger Things
Dark
The 100
Opowieść podręcznej
Altered Carbon
Sense8
Wywalam The 100. Wytrwałam kilkanaście odcinków i się poddałam. Straszny serial!
Stranger Things
Westworld
Dark
The 100
Opowieść podręcznej
Altered Carbon
Sense8
Nie wszystko widziałam, więc wyrzucam z tego co mi znane. Westworld. Nie moje klimaty zupełnie.
Mi się pierwszy sezon podobał, lubię wszystko co związane z taką tematyką, miło było obejrzeć, tyle że teraz jakoś za kolejny zabrać się nie mogę :D więc chyba obyło się bez większego 'wow'.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Stranger Things
Westworld
Dark
The 100
Opowieść podręcznej
Altered Carbon
Sense8
The Expanse
Wyrzucam The Expanse - nie znam.
Świetna ekranizacja książek Przebudzenie Lewiatana Wojna Kalibana Wrota Abaddona (dla miłośników gatunku oczywiście ;))
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNawet nie wiedziałam, że to jest na podstawie książek. ;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Stranger Things
Westworld
Dark
The 100
Opowieść podręcznej
Altered Carbon
Sense8
Legion
The Expanse
Wyrzucę Legion, jedyny z tego zestawienia, którego nie oglądałam i jakoś mnie nie ciągnie.