forum Oficjalne Konkursy

Wakacyjna przygoda - wygraj książki "Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie" i "Całe lato bez Facebooka".

LubimyCzytać
utworzył 19.07.2018 o 15:30

Wakacyjna przygoda - wygraj książki "Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie" i "Całe lato bez Facebooka".

Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie” to urzekająca komedia: powieść o fałszywym fakirze, który wyrusza w podróż z Indii do Francji po to, aby zrobić zakupy w sklepie IKEA. Podróż, która w wyniku szalonego zbiegu okoliczności przekształca się w bezprecedensową wyprawę po Europie.

Całe lato bez Facebooka” to książką o korpulentnej, czarnoskórej porucznik policji, która zostaje dyscyplinarnie przeniesiona do Nowego Jorku w stanie Kolorado. Małe miasteczko w odległym zakątku Ameryki, wszechobecny rasizm, brak zasięgu sieci komórkowych. Nic się tu nigdy nie dzieje. Porucznik Agatha Crispies walczy z nudą i żyje nadzieją, że pewnego dnia dostanie w końcu śledztwo dotyczące czegoś ciekawszego niż wiewiórki. Jej życzenia zostają wysłuchane: spokojnym miasteczkiem wstrząsa (wreszcie) seria gwałtownych zbrodni.

Bohaterowie książek przeżywają niezwykłe przygody. Trwające właśnie lato to pora, gdy w zasadzie każdy z nas pakuje plecak, rezerwuje pociąg lub samolot i rusza w nieznane. Wtedy najczęściej odkrywamy nowe miejsca, smaki, poznajemy ludzi. Opowiedzcie nam o najzabawniejszej przygodzie, która przytrafiła się Wam podczas wakacyjnej podróży.

Czekamy na teksty o długości nieprzekraczającej 1600 znaków ze spacjami.

Autorzy pięciu najciekawszych tekstów otrzymają egzemplarze książek "Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie" i "Całe lato bez Facebooka".

Regulamin
  • Konkurs trwa od 19 lipca do 26 lipca włącznie. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce i posiadające konto na portalu lubimyczytać.pl.
  • Prace zamieszczane na serwerze portalu powinny spełniać następujące wymagania: Maksymalna waga ilustracji - 100 KB. Maksymalna szerokość - 300 px. Format pliku graficznego: .jpeg. Wymagania nie dotyczą grafik pochodzących z serwerów zewnętrznych
  • Odpowiedzi muszą być napisane samodzielnie. Kopiowanie części lub fragmentów tekstów, recenzji innych osób jest zabronione. Teksty nie mogą przekraczać 1600 znaków ze spacjami.
  • Każdy użytkownik może zgłosić tylko jedną pracę.
  • Zwycięzców wybiera administracja serwisu lubimyczytać.pl. Decyzja jest nieodwołalna.
  • Dane osobowe uczestnika (imię, nazwisko, adres korespondencyjny i numer telefonu) przetwarzane będą przez administratora serwisu lubimyczytać.pl w celu przeprowadzania konkursu, wysyłki nagród oraz analizy i statystyki . Dane osobowe zwycięzcy mogą zostać przekazane w celu wysyłki nagrody partnerowi konkursu - Wydawnictwu Sonia Draga. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
  • Adres i numer telefonu zwycięzcy powinien zostać nadesłany do dwóch tygodniu od daty ogłoszenia wyników konkursu. Po tym terminie administracja lubimyczytać.pl dopuszcza wybór kolejnego laureata lub nieprzyznanie nagrody.

odpowiedzi [42]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
Mondziołek  - awatar
Mondziołek 22.07.2018 22:09
Czytelnik

U nas nie tak bardzo w klimacie wakacyjnym, choć również wypoczynek był. Wybrałam się z synem do Rymanowa-Zdroju na turnus rehabilitacyjny. Pojechaliśmy autobusem jednej ze znanych linii,które jeżdżą w tamtym kierunku. Wyobraźcie sobie czterolatka, który podróżuje 7 godzin autobusem i jest idealnie grzeczny. Niemożliwe? A jednak był, choć jego zachowanie było dla mnie...

TheLazyDumpling  - awatar
TheLazyDumpling 22.07.2018 17:32
Czytelniczka

Siedziałam samotnie w hotelowym pokoju i napawałam się świeżym, wieczornym powietrzem wpadającym przez okno, gdy nagle go zauważyłam.
Próbował dostać się niepostrzeżenie do mej sypialni i, dzięki drobnej, zwinnej sylwetce oraz wyćwiczonym kończynom, prawie mu się udało. Ja jednak go dostrzegłam i gwałtownie zatrzasnęłam okno, przestraszona. Jednak nie odszedł, a ja miałam...

amarantowa  - awatar
amarantowa 22.07.2018 15:53
Czytelniczka

Moja najzabawniejsza historia to jednocześnie historia mojego męża.
Ja zostałam z córką w domu, a on wyruszył w samotny, tygodniowy treking po Bieszczadach. Przygotował sobie folię termiczną, hamak, porządny zapas suszonego mięsa (którego to suszenie przepaliło mi żarówkę w piekarniku:) ) i pojechał.
Pierwszy dzień mąż wspomina bardzo przyjemnie-ale już nie noc....

smoku4737  - awatar
smoku4737 22.07.2018 14:14
Czytelniczka

Najzabawniejsza przygoda? Po 7 latach od moich ostatnich wakacji w końcu wybrałam się z rodziną w góry. Jesteśmy w trasie, słoneczko aż razi w oczy. Docieramy na miejsce i cały tydzień pada, lub nie! Leje! W piątek wracamy do domu i w połowie trasy znów świeci słońce!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Mystery  - awatar
Mystery 22.07.2018 14:01
Czytelniczka

W końcu miałam sama jechać na wakacje. Musiałam udowodnić rodzicom,że mam już 18 lat, co oznacza,że jestem dorosła i potrafię o siebie zadbać.
Postanowiłam wybrać się w góry. W dzień wyjazdu wstałam już o 4 rano, gdyż o 5:20 odjeżdżał mój pociąg.
Pełna optymizmu ruszyłam na dworzec i po krótkim czekaniu wsiadłam do pociągu. "Ahoj przygodo!" - pomyślałam.
Po paru minutach...

Klops  - awatar
Klops 21.07.2018 21:54
Czytelnik

Wybrałam się kilka lat temu z koleżanką do Czech. Pojechałyśmy z wycieczką autokarową i m.in. jedną z atrakcji turystycznych było zwiedzanie tamtejszej jaskini. Oczywiście widoki były przepiękne, przewodnik też ciekawie opowiadał. Wszystko przebiegało zgodnie z planem do momentu, kiedy moja koleżanka o puszystej figurze i bujnym biuście zaklinowała się między dwoma skałami....

Bobo  - awatar
Bobo 21.07.2018 21:29
Czytelniczka

Działo się to zeszłego lata. Znajomy ze szkoły podszedł do mnie i bez ogródek zapytał, czy nie wybiorę się z nim w podróż po Europie. Propozycja ta zszokowała mnie, a jak to ze mną w stresie bywa, zgodziłam się bez zastanowienia. Zaplanowaliśmy trasę Amsterdam-Paryż-Drezno, wszystko mieliśmy opracowane- "będzie dobrze"- mówiłam tak sobie w chwilach zwątpienia. Była to...

Wyspana-Fiolka  - awatar
Wyspana-Fiolka 21.07.2018 12:07
Czytelnik

Kilka lat temu wybrałem się wraz z rodzicami na pielgrzymkę do Włoch. Jednym z naszych przystanków był oczywiście Rzym z Watykanem na czele. Poszliśmy na plac Św. Piotra, aby uczestniczyć we Mszy Św. prowadzonej przez papieża. Tego dnia miałem przy sobie w plecaku swoją ulubioną przypinkę z „Laboratorium Dextera”. Ponieważ przypinka miała w sobie ostrą igłę, bałem się, że...

kaarolaa0  - awatar
kaarolaa0 20.07.2018 17:22
Czytelnik

Wiele lat temu wybraliśmy się z rodzicami na wakacje do Zakopanego. Korzystając z okazji bycia tam, wybraliśmy się na wycieczkę do Wieliczki. Bardzo dużo czasu zajęło nam stanie w samej kolejce po bilety. Z tego tytułu uciekło nam z dnia kilka godzin, przysięgam. Dodatkowo czas poświęcony na zwiedzanie kopalni. Po dniu pełnych wrażeń jak dla 10-latki, przyszedł czas na...

pani_karka  - awatar
pani_karka 20.07.2018 14:57
Czytelniczka

Wilno, 2014 rok. Po całonocnej podróży przybyłam do miasta i dotaszczyłam bagaż do domu Polaków wynajmujących pokoje. Furtka otwarta, drzwi wejściowe też. W drzwiach stał kudłacz kundelek i ujadał zawzięcie. Sięgnęłam ręką do dzwonka, a wtedy pies ugryzł mnie w łydkę (przez dżinsy, uff). Chwilę później w drzwiach pojawiła się starsza pani, mama gospodyni. Miała chorą nogę,...