forum Oficjalne Konkursy

[Zakończony] Mali odkrywcy wielkich miast – wygraj książki „Rzym”, „Florencja” i „Wenecja”.

LubimyCzytać
utworzył 17.03.2016 o 10:40

Mali odkrywcy wielkich miast – wygraj książki „Rzym”, „Florencja” i „Wenecja”.

Jak sprawić, by mały podróżnik chciał poznać najpiękniejsze miasta świata? Przede wszystkim trzeba spojrzeć na nie oczami dziecka, rozbudzić jego wyobraźnię, a każdą historię opowiedzieć jak baśń pełną intrygujących miejsc i postaci. Trzeba również wybrać najciekawsze zakątki, legendy i życiorysy, które sprawią, że poznawanie dziejów wybranego miasta stanie się emocjonującą przygodą. Takie właśnie są książki "Rzym", "Florencja" i "Wenecja" Sarah Rossi.

Czy pamiętacie swoje własne pierwsze odkrycia? Czy było to na wycieczce do Krakowa, Poznania lub Warszawy? A może, trzymając rodziców za rękę, oniemieliście na widok Paryża, Wiednia albo Wenecji? To mogła być też pierwsza wizyta u babci na wsi. Świat dzieci jest przeogromny i dosłownie każdy jego kąt czeka na odkrycie. Napiszcie nam o swoich przygodach, kiedy po raz pierwszy zapełnialiście białe plamy na mapie swojego wszechświata.

Autorzy pięciu najciekawszych tekstów otrzymają wyjątkową walizkę w książkami "Rzym", "Florencja" i "Wenecja" od wydawnictwa Esteri.

Regulamin
  • Konkurs trwa od 17 marca do 24 marca włącznie. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce.
  • Odpowiedzi muszą być napisane samodzielnie. Kopiowanie części lub fragmentów tekstów, recenzji innych osób jest zabronione. Teksty nie mogą przekraczać 1500 znaków ze spacjami.
  • Każdy użytkownik może zgłosić tylko jedną pracę.
  • Zwycięzców wybiera administracja serwisu lubimyczytać.pl. Decyzja jest nieodwołalna.
  • Dane adresowe zostaną wykorzystane przez serwis lubimyczytać.pl i wydawnictwo Esteri.
  • Adres zwycięzcy powinien zostać nadesłany do dwóch tygodniu od daty ogłoszenia wyników konkursu. Po tym terminie administracja lubimyczytać.pl dopuszcza wybór kolejnego laureata lub nieprzyznanie nagrody.

odpowiedzi [52]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
bronus09  - awatar
bronus09 29.03.2016 22:43
Czytelniczka

Dziękuję i gratuluję pozostałym laureatom :)

Anna  - awatar
Anna 29.03.2016 20:49
Czytelniczka

Gratuluję wygranym w konkursie:)

LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 29.03.2016 15:21
Administrator

Konkurs został zakończony. Za wszystkie odpowiedzi dziekujemy!

Wybraliśmy zwycięskie prace:

bronus
Agnieszka_SC
beegees
Michael
Shino11

Serdecznie gratulujemy! Z laureatami skontaktujemy się bezpośrednio.

anuszka  - awatar
anuszka 26.03.2016 23:31
Czytelniczka

Do dziś pamiętam wakacje spędzane co roku razem z dziadkami i kuzynką w Bieszczadach w małej wiosce niedaleko ukraińskiej granicy. Przygoda zaczynała się już w samochodzie, kiedy to pakowaliśmy ogromne pakunki zawierające zarówno nasze ubrania, jak i wielki namiot a następnie sadowiłyśmy się z kuzynką na niezapmnianie wygodnej kanapie Fiata 125p i ruszaliśmy w...

Razher  - awatar
Razher 26.03.2016 15:40
Czytelnik

Pamiętam od małego lubiłem podróżować :) nie ważne dokąd :) liczyła się sama podróż :) zawsze to lubiałem, i lubił będę :)
Pamiętam jak wiele lat temu (za szczeniackich lat) wraz z przyjacielem wybraliśmy sie na naszą pierwszą podróż do większego miasta :D i tu pojawił sie problem: komunikacja miejska :D
jako niedoświadczei podróżnicy nie mielismy pojecia jak kursują...

Nadia Moonlight - awatar
Nadia Moonlight 25.03.2016 16:52
Czytelniczka

Miałam wtedy 13 lat, poleciałam z mamą do Egiptu. To była moja pierwsza podróż za granicę, samolotem, a w dodatku tak daleko! Temperatura wtedy sięgała 40 C, więc nic innego tylko wylegiwanie się na plaży przy dobrej książce. Jednak jeden dzień poświęciłyśmy, żeby przejść się wzdłuż plaży do innego hotelu, który miał pomost i tam można było nurkować. Już jak się stanęło na...

Anna  - awatar
Anna 24.03.2016 23:40
Czytelniczka

Pierwszym odkrytym pierwszym miejscem przeze mnie był las. Znajdował się w okolicach wsi, gdzie zamieszkiwali moi dziadkowie. Jest to miejsce szczególne szczególnie mi bliskie. Pachnące,kolorowe, mające swoje barwy jesieni. Moje miejsce dzieciństwa zdobyte.
Istnieje do dzisiaj ten las. Nazwałam go lasem zabaw. W tym lesie odnalazłam spokój, ciszę.

Desmond18  - awatar
Desmond18 24.03.2016 23:37
Czytelnik

Świat dziecka pełny jest nieodkrytych miejsc. Ba, można nawet powiedzieć, że oprócz rodzinnego domu i drogi do przedszkola cały pozostały świat to dla dziecka jedno, wielkie, nieodkryte miejsce.
Tak też dla mnie przedstawiał się strych u babci.
Nad garażem u babci znajdował się strych. Na początku nawet samo to słowo było dla mnie dziwne i nieprzyjemnie się kojarzyło....

Claryyy  - awatar
Claryyy 24.03.2016 22:30
Czytelniczka

Pięciolatka, która przeprowadza się na wieś ma masę rzeczy do zobaczenia. Ciągnie ja do lasu, na łąki, pola. Jest zafascynowana ogromem dóbr, które oferuje jej natura. Inna sprawa, że rodzice dziecka, którzy wychowali się w okolicy nie są tak zaabsorbowani otoczeniem. Wtedy zostaje już tylko samotna wyprawa w nieznane. Dziewczynka podczas podróży zapoznaje się z każdym...

Lyann  - awatar
Lyann 24.03.2016 21:31
Czytelnik

Od jakiegoś tygodnia mama pakowała moje i siostry rzeczy do walizek. Powiedziała nam, że jedziemy do dziadków na wieś. Z opowiadań mamy wiedziałam, że oprócz babci i dziadka mieszkają tam też dwaj moi wujkowie i ciocia. Bardzo sie cieszyłam, że w końcu ich zobacze. W dzień wyjazdu poszłyśmy na autobus. Wsiadłyśmy. Ja z siostrą siedziałyśmy a mama stała i nas pilnowała. Po...