forum Oficjalne O serwisie

Zgłoszenia błędów w działaniu strony

utworzył 11.01.2013 o 14:47

odpowiedzi [7268]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
miharu 26.01.2016 17:38
Czytelniczka

Czy ten "Mikołaj znaku" czy jak mu tam może w końcu zniknąć z moich półek i przestać je zaśmiecać?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Kamilkaa21 26.01.2016 20:15
Bibliotekarka

Samemu można tą półkę usunąć od początku akcji :D

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
miharu 26.01.2016 20:48
Czytelniczka

Haha, najprostszego rozwiązania czasem się nie zauważa. Założyłam, że jeśli półkę otrzymałam "odgórnie", to tak samo będzie ją trzeba usunąć.
Dzięki. :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 28.01.2016 19:17
Czytelnik

Jest to jakieś rozwiązanie i oczywiście dawno zastosowałam, ale sądzę, że kto naśmiecił, ten powinien po sobie posprzątać.

Ciekawe czy się doczekamy?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
tsantsara 17.03.2016 10:47
Bibliotekarz

Ja akurat nie chcę, by mi ktoś bez mojej wiedzy półkę Mikołaja usuwał, bo umieściłem tam (i tylko tam) kilka książek, więc żadnych USUWAJĄCYCH INGERENCJI proszę!...
A jednak usunęli. Na drugi raz wywalę podobną półkę bez oglądania się na jej cel... PÓŁKI NIE POWNNY BYĆ USUWANE, JEŚLI NIE BYŁY PUSTE!!!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 19.03.2016 08:58
Czytelnik

No to już wredne, usuwać półkę używaną! Z zasady jestem przeciwna wszelkim wprowadzanym bez zgody użytkownika zmianom na jego, użytkownika, terytorium. Pewną bezczelnością było wmuszenie nam wszystkim, czy tego chcieliśmy, czy nie, tamtej półki. Niechlujstwem było nie posprzątanie po akcji zaraz po jej zakończeniu. Ale usuwanie półek niepustych jest już chore! Kto mi w...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Kamilkaa21 26.01.2016 17:10
Bibliotekarka

Próbuj wejść w zakładkę " moje konto " strona ładuje się bardzo długo na komputerze jak i na telefonie.... w rezultacie owszem załaduje się ale później aktywności nie chce załadować :/

Dlatego mam prośbę : wróć cie proszę do numerowanych stron z aktywnosciami i opiniami bez scrollowania...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 26.01.2016 17:22
Czytelnik

Dzisiaj chyba wszystko ładuje się długo, mnie co i raz nęka Szeryf.

A powrót do list numerowanych zdecydowanie popieram! Czekanie i przewijanie przerażająco długich list zamiast szybkiego doklikania się we właściwe miejsce jest naprawdę wkurzające.

Ciekawe, że na forum jeszcze tego koszmaru nie wprowadzili?

Tfu, zły pomysł, nawet nie próbujcie podążyć za tą moją głupią...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Kamilkaa21 26.01.2016 20:16
Bibliotekarka

Hahaha no właśnie Monika! Oby nikt tego nie podłapał pomysłu :p bo forum umrze śmiercią naturalną :D Z opiniami tak już chyba się stało :D

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 28.01.2016 09:57
Administrator

W środę pracowaliśmy nad usunięciem usterek zaburzających pracę serwisu. Wynikały z nich wszelkie problemu z ładowaniem strony. Bardzo przepraszamy za niedogodności.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Monika 26.01.2016 12:55
Czytelnik

Mam problem z przeglądaniem cudzych biblioteczek.

Sortuję po ocenie, potem malejąco, na koniec ustawiam ilość na stronie na 60 - moje ulubione ustawienie, zresztą już kiedyś pisałam, że byłoby miło jakbyśmy mogli sobie wybrać jako ustawienia domyślne nasze ulubione zamiast zawsze zaczynać od globalnych domyślnych.

Wracając do rzeczy: po ostatnim z tych ruchów czekam sobie...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 28.01.2016 09:59
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się jak najszybciej sprawdzić przyczynę problemu.

Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
konto usunięte
22.01.2016 20:23
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

LubimyCzytać 25.01.2016 09:40
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Pracujemy nad poprawą działania powiadomień. Prosimy o cierpliwość.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Yumeka 19.01.2016 23:56
Czytelniczka

Mam problem z dodawaniem opinii o przeczytanej książce.
Najpierw "Niekompletność" Gortata wyświetlała stronę "Zaszedłeś za daleko, nie ma takiej strony", ale jakoś udało mi się to przezwyciężyć. Teraz jednak mam podobny problem z "Zaklęci" Mastertona, jakieś stare wydanie - po zatwierdzeniu opinia się nie zapisuje.
Pracuję na Chromie, wyłączyłam AdBlocka, wyczyściłam...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 20.01.2016 09:22
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Sprawdzimy, co może być przyczyną usterki.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Mey-Mey 15.01.2016 12:34
Czytelniczka

Witam.
W serwisie funkcjonuje i żyje własnym życiem mnóstwo wydań tej samej książki. Robi się bałagan, gdy chce się znaleźć własną opinię, a pod książkami, które można wyszukać w wyszukiwarce na głównej stronie ich nie ma. Oto dwa pierwsze z brzegu przykłady z własnej półki:

1. "Milion małych kawałków" J. Frey'a istnieje na Lubimy Czytać w dwóch wydaniach - jedno, które...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 18.01.2016 12:02
Administrator

Dziękujemy za sugestię. Planujemy rozpoczęcie prac związanych z uporządkowaniem wydań, przypisanych do nich ocen i opinii. Z góry dziękujemy za cierpliwość.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Badbishop 13.01.2016 15:45
Czytelnik

Źle działa wyszukiwanie w biblioteczce, przynajmniej według autora, jeśli wyników jest więcej niż jedna strona. Po kliknięciu na [2] lub [Następna] pokazuje się druga strona całej biblioteczki.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 14.01.2016 10:24
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się jak najszybciej naprawić usterkę.

Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Anna 06.01.2016 11:46
Czytelniczka

Witam!
Jak tam z usuwaniem zgłoszonego błędu? wczoraj rano na chwilę wróciło jakby do normalności, lecz dziś znowu to samo. Mam nadzieję na skuteczną naprawę :))

Anna

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 07.01.2016 09:29
Administrator

Dzień dobry,
pracujemy jeszcze nad jedną drobną usterką przy liczniku plusów.

Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Anna 04.01.2016 23:15
Czytelniczka

Witam serdecznie.

Ponownie zgłaszam błąd (dwa - trzy miesiące temu był ten sam problem) nie sumowania pkt za dodane opinie czytelników, a wręcz jakby ich odejmowanie. Nie wiem czy to jakiś chwilowa usterka, czy tylko u mnie, czy może dotyczy szerszego grona czytelników.

Pozdrawiam - Anna

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 05.01.2016 09:01
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Sprawdzimy, gdzie tkwi przyczyna błędu.

Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Zuba 30.12.2015 09:49
Czytelniczka

Od kilku dni mocno szwankuje aplikacja mobilna. Łączy się z internetem ale działają tylko zakładki: szukaj, co nowego i e-booki. Żadna z zakładek powiązanych z kontem (Biblioteczka, znajomi i moje konto) nie działa. Pojawia się informacja: błąd komunikacji. Nie pomaga wylogowanie (nie mogę się z powrotem zalogować), resety i inne standardowe czynności resuscytacyjne.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 30.12.2015 09:56
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Nasi programiści pracują nad usunięciem usterki.

Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Zuba 30.12.2015 10:52
Czytelniczka

Odpukać, działa! Dziękuję i pozdrawiam.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się