cytaty z książki "Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!"
katalog cytatów
[+ dodaj cytat]
Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy.
Wybieramy produkty na podstawie ich wartości postrzeganej, a nie wartości rzeczywistej.
Kiedy dopada Cię twórcza niemoc, zostaw komputer w spokoju i zacznij rysować.
Zadaniem projektanta jest znaleźć właściwą historię i mądrze ją przekazać.
Najważniejsze jest to, byś kochał swoje życie.
Musisz nieustannie dążyć do tworzenia pomysłów, które według Twojej najlepszej wiedzy są oryginalne, i nigdy nie poprzestawać na rozwiązaniach, które już kiedyś widziałeś.
Jeżeli chcesz sprzedawać swoje produkty na rynku międzynarodowym, Twoja marka musi przemawiać wieloma różnymi językami.
Moim zdaniem najbardziej utalentowani projektanci to ludzie, którzy interesują się wszystkim.
Możesz być postrzegany albo jako lekarz, albo jako kelner - wszystko zależy od tego, w jakim stopniu uda Ci się przejąć kontrolę nad sytuacją.
Niższe stawki sugerują, że świadczona usługa jest niższej jakości.
Twój projekt musi w trafny sposób oddawać charakter branży, klienta oraz grupy docelowej, do której pragniesz dotrzeć.
Bez odpowiednio bogatej wiedzy na temat świata, w jakim porusza się Twój klient, nie masz zbyt wielkich szans na stworzenie logo, które mogłoby wyróżniać jego firmę na tle bezpośrednich konkurentów.
Kluczem do stworzenia uniwersalnego projektu graficznego jest prostota.
Ty również powinieneś wybierać sobie klientów z głową.
Nigdy nie zapominaj, że zostałeś zatrudniony, ponieważ jesteś ekspertem.
Projektant czasem musi wcielić się w rolę redaktora.
Dogłębne przygotowania mogą przyczynić się do powstania kultowej marki.
Logo nie musi wyrażać tego, czym się firma zajmuje, w sposób dosłowny. Kiedy jednak to robi - zwłaszcza jeśli odbywa się to w odpowiednio subtelny sposób - może odnieść prawdziwy sukces.
Wizja prezentowania swoich pomysłów nie powinna automatycznie budzić w Tobie lęku przed "wielką odsłoną".
Nawet najbardziej niezależny projektant musi czasem skorzystać z pomocy innych, aby zrealizować zlecony projekt.
Na etapie prezentacji sprzedajesz tak naprawdę pomysł stojący za Twoimi najlepszymi projektami.
Nigdy nie będziesz wiedział wszystkiego, co można wiedzieć na temat projektowania.
Największym źródłem motywacji są dla nas koledzy po fachu.
Gust projektanta o siedem lat wyprzedza gust opinii publicznej, a projektant pragnący odnosić sukcesy powinien wyprzedzać ogół społeczeństwa o cztery lata.
Nasze największe dokonania rodzą się z naszych myśli oraz uważnej analizy potrzeb klienta.
Szkicowanie każdego jednego pomysłu, jaki przychodzi mi do głowy, a następnie porównywanie go z wytycznymi projektu, pozwala mi tworzyć kolejne rysunki, na które w przeciwnym wypadku nigdy bym nie wpadł.
Twoja strona powinna ładować się jak najszybciej - maksymalnie w ciągu kilku sekund, ponieważ właśnie tyle potrzebuje odwiedzający, aby zrezygnować i kliknąć przycisk "wstecz".
Głównym celem tworzenia internetowego portfolio jest prezentowanie projektów przygotowanych na zlecenie innych, a nie chwalenie się znajomością najnowszych sztuczek w zakresie budowania stron WWW.
Blog jest niesamowitym narzędziem sprzedaży, a jednocześnie istotnym narzędziem nauki.
Powinno zależeć Ci na tym, aby potencjalni klienci dowiedzieli się, co Twoi dotychczasowi klienci sądzą o jakości świadczonych przez Ciebie usług.