Filtry
Książki w biblioteczce [362]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
więcej
Okładka książki Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Bakalarska-Stankiewicz Justyna
Średnia ocen:
7,1 / 10
15 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 44 Opinie: 7
Okładka książki Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Paweł Cengiel
Średnia ocen:
8,0 / 10
3 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 15 Opinie: 1
Okładka książki Praktyka brandingu Maciej Tesławski
Średnia ocen:
7,7 / 10
18 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 114 Opinie: 1
Okładka książki Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki Maciej Tesławski
Średnia ocen:
7,3 / 10
18 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 106 Opinie: 1
Okładka książki Techniki promocji sprzedaży Maciej Tesławski
Średnia ocen:
8,0 / 10
2 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 25 Opinie: 0
Okładka książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków Jarek Szczepański
Średnia ocen:
7,9 / 10
9 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 45 Opinie: 3
Okładka książki Kręć filmy, które wciągają! Steve Stockman
Średnia ocen:
6,6 / 10
10 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 32 Opinie: 1
Okładka książki Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm Jim Collins
Średnia ocen:
7,6 / 10
171 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 1425 Opinie: 26
Okładka książki Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku Steve Blank, Bob Dorf
Średnia ocen:
7,1 / 10
58 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 574 Opinie: 6
Okładka książki Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów Barbara Stawarz
Średnia ocen:
7,1 / 10
28 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 108 Opinie: 3
Okładka książki Biblia e-Biznesu 3.0 Maciej Dutko
Średnia ocen:
8,4 / 10
10 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 68 Opinie: 3
Okładka książki Your first 100 million Daniel Pena
Średnia ocen:
9,0 / 10
2 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 10 Opinie: 0
Okładka książki A Guide to the Good Life: The Ancient Art of Stoic Joy William B. Irvine
Średnia ocen:
8,1 / 10
16 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 84 Opinie: 2
Okładka książki Think and grow rich Napoleon Hill
Średnia ocen:
6,6 / 10
8 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 68 Opinie: 0
Okładka książki Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Verne Harnish
Średnia ocen:
7,8 / 10
14 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 145 Opinie: 1
Okładka książki Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu praca zbiorowa
Średnia ocen:
9,5 / 10
2 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 13 Opinie: 0
Okładka książki Indywidualny program MBA Rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe Josh Kaufman
Średnia ocen:
7,2 / 10
6 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 101 Opinie: 1