Filtry
Książki w biblioteczce [5]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
więcej
Okładka książki Testy A/B. Od kliknięcia do klienta Pete Koomen, Dan Siroker
Średnia ocen:
5,7 / 10
11 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 29 Opinie: 2
Okładka książki Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III Steve Krug
Średnia ocen:
7,2 / 10
375 ocen
Ocenił na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 1140 Opinie: 47
Okładka książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach Susan M. Weinschenk
Średnia ocen:
7,5 / 10
64 ocen
Ocenił na:
10 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 343 Opinie: 9
Okładka książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy Ryan Holiday
Przeczytał:
2016-03
Średnia ocen:
6,4 / 10
113 ocen
Ocenił na:
4 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 328 Opinie: 18
Okładka książki Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie. Ryan Hoover, Eyal Nir
Przeczytał:
2016-06
Średnia ocen:
7,4 / 10
57 ocen
Ocenił na:
8 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 350 Opinie: 13