Zrozumieć social media
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2020-09-08
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-09-08
- Liczba stron:
- 296
- Czas czytania
- 4 godz. 56 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328366008
- Tagi:
- Social Media Facebook
Facebook na kozetce.
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.
Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi:
Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych
Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić
Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów
W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych
Patron medialny: BRIEF
O autorze
Artur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, angażuje się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat szkodliwego wpływu social mediów.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 30
- 25
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Artura kojarzyłem do tej pory z prowadzonym blogiem WHYSOSOCIAL. Gdy ukazała się książka od razu znalazła się w moim koszyku. Dlaczego? Bo wpisy, które pojawiają się u Artura zawsze są merytoryczne i ciekawe. Nie inna okazała się książka „Zrozumieć social media”. W pozycji znajdziemy wiele informacji o nowych mediach ujętych okiem praktyka i psychologa. A co dokładnie:
- charaktwrystyka poszczególnych serwisów,
- wpływ na psychikę użytkowników,
- badania i eksperymenty,
- ciekawostki i liczby,
- zagrożenia wynikające z „przedawkowania”,
- wskazówki jak prowadzić profile w SM.
I wiele innych ciekawych tresci. Dużym plusem jest lekkie pióro autora i przystępny język.
Miło mnie zaskoczyły quziy sprawdzające naszą wiedzę na zakończenie rozdziałów 🙂 Dla mnie pozycja porządkująca wiedzę i na pewno wrócę do niej nie raz. Ode mnie 8/10.
Artura kojarzyłem do tej pory z prowadzonym blogiem WHYSOSOCIAL. Gdy ukazała się książka od razu znalazła się w moim koszyku. Dlaczego? Bo wpisy, które pojawiają się u Artura zawsze są merytoryczne i ciekawe. Nie inna okazała się książka „Zrozumieć social media”. W pozycji znajdziemy wiele informacji o nowych mediach ujętych okiem praktyka i psychologa. A co...
więcej Pokaż mimo to