Lean w biurze i usługach
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Lean office and service simplified
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2012-05-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-05-01
- Liczba stron:
- 254
- Czas czytania
- 4 godz. 14 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377461853
- Tagi:
- lean management zarządzanie biznes hr
Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.
W książce znajdziemy omówienie podstawowym narzędzi Lean, włączając w to 5S oraz poka-yoke, czyli zapobieganie defektom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia czytelnikom, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych.
Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć czytelnicy wprowadzający Lean i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 23
- 22
- 5
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
"Lean w biurze i usługach" w prosty sposób przechodzi z nami koncepcję szczupłego zarządzania w środowisku biurowym. Poznajemy sposoby standaryzacji, tworzenia przepływu, systemu ssącego, metody zarządzania wizualnego i 5S. Nie poleciłabym tej książki jako pierwszej, bez wcześniejszego zapoznania się z tematyką leanową. Wprawdzie napisana jest bardzo przystępnie i jasno, ale ponieważ wszystko ze sobą się tam zazębia, trudno jednoznacznie wyłuskać podstawowe informacje. A może po prostu ja wolę mieć definicyjne podstawy zanim zacznę łączyć ze sobą różne kwestie? Dodatkowym atutem jest podsumowanie narzędzi jakości (diagramy) oraz udostępnione formularze do wykorzystania we własnej pracy.
"Lean w biurze i usługach" w prosty sposób przechodzi z nami koncepcję szczupłego zarządzania w środowisku biurowym. Poznajemy sposoby standaryzacji, tworzenia przepływu, systemu ssącego, metody zarządzania wizualnego i 5S. Nie poleciłabym tej książki jako pierwszej, bez wcześniejszego zapoznania się z tematyką leanową. Wprawdzie napisana jest bardzo przystępnie i jasno,...
więcej Pokaż mimo to