rozwiń zwiń

Lean w biurze i usługach

Okładka książki Lean w biurze i usługach
Drew Locher Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
254 str. 4 godz. 14 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Lean office and service simplified
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2012-05-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-05-01
Liczba stron:
254
Czas czytania
4 godz. 14 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377461853
Tagi:
lean management zarządzanie biznes hr
Średnia ocen

                5,8 5,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,8 / 10
18 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
928
805

Na półkach: ,

"Lean w biurze i usługach" w prosty sposób przechodzi z nami koncepcję szczupłego zarządzania w środowisku biurowym. Poznajemy sposoby standaryzacji, tworzenia przepływu, systemu ssącego, metody zarządzania wizualnego i 5S. Nie poleciłabym tej książki jako pierwszej, bez wcześniejszego zapoznania się z tematyką leanową. Wprawdzie napisana jest bardzo przystępnie i jasno, ale ponieważ wszystko ze sobą się tam zazębia, trudno jednoznacznie wyłuskać podstawowe informacje. A może po prostu ja wolę mieć definicyjne podstawy zanim zacznę łączyć ze sobą różne kwestie? Dodatkowym atutem jest podsumowanie narzędzi jakości (diagramy) oraz udostępnione formularze do wykorzystania we własnej pracy.

"Lean w biurze i usługach" w prosty sposób przechodzi z nami koncepcję szczupłego zarządzania w środowisku biurowym. Poznajemy sposoby standaryzacji, tworzenia przepływu, systemu ssącego, metody zarządzania wizualnego i 5S. Nie poleciłabym tej książki jako pierwszej, bez wcześniejszego zapoznania się z tematyką leanową. Wprawdzie napisana jest bardzo przystępnie i jasno,...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    23
  • Chcę przeczytać
    22
  • Posiadam
    5
  • Chcę w prezencie
    2
  • 2015
    1
  • Lean/Six sigma
    1
  • 2022
    1
  • Chcę papierową
    1
  • Ebooki
    1
  • 2020
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Lean w biurze i usługach


Podobne książki

Przeczytaj także