Ekonomia dla normalnych ludzi. Wprowadzenie do szkoły austriackiej
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Economics for Real People
- Wydawnictwo:
- Fijorr Publishing
- Data wydania:
- 2004-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2004-01-01
- Data 1. wydania:
- 2004-01-01
- Liczba stron:
- 357
- Czas czytania
- 5 godz. 57 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8389812010
- Tłumacz:
- opracowanie zbiorowe
- Tagi:
- austriacy ekonomia
Nazwa "szkoła austriacka" pochodzi stąd, że gros jej twórców wywodzi się - jak się pewnie domyślacie - z Austrii. Jednakże okupacja nazistowska tego kraju doprowadziła do rozprzestrzenienia się jej przedstawicieli na cały świat. Dzisiaj wybitni ekonomiści reprezentujący szkołę austriacką pracują pod wszystkimi szerokościami geograficznymi. W niniejszej książce, pod terminem "ekonomista austriacki" rozumieć będziemy reprezentantów szkoły austriackiej bez względu na to, czy mieszkają oni w Austrii czy poza nią.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 237
- 111
- 42
- 16
- 9
- 5
- 4
- 2
- 2
- 1
Cytaty
Zabicie klienta nie leży w interesie większości biznesów - raz, że nie wpłynęłoby to na dobre imię firmy, a dwa, że badania marketingowe dowodzą, iż konsument żywy kupuje znacznie więcej i chętniej niż konsument martwy.
Opinia
Wartościowa pozycja dla osób, które chcą powiększyć swoją wiedzę o tematykę wolnego rynku. Niestety spodziewałem się po niej trochę więcej. W szczególności po tytule "Ekonomia dla normalnych ludzi" oczekiwałem, iż styl będzie lekki i łatwo przyswajalny, a taki nie był. W moim odczuciu, stylistyka jest za bardzo rozlazła, momentami mocno "filozoficzna". Wymaga dużego skupienia. Czytałem ją dość długo, mimo że ma tylko 240 stron. Mimo wszystko przekazuje ciekawą i wartościową treść. Z chęcią sięgnę po inne, podobne pozycje.
Wartościowa pozycja dla osób, które chcą powiększyć swoją wiedzę o tematykę wolnego rynku. Niestety spodziewałem się po niej trochę więcej. W szczególności po tytule "Ekonomia dla normalnych ludzi" oczekiwałem, iż styl będzie lekki i łatwo przyswajalny, a taki nie był. W moim odczuciu, stylistyka jest za bardzo rozlazła, momentami mocno "filozoficzna". Wymaga dużego...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to