Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze

Okładka książki Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze
Jerzy Olędzki Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Aspra Seria: Media początku XXI wieku popularnonaukowa
290 str. 4 godz. 50 min.
Kategoria:
popularnonaukowa
Seria:
Media początku XXI wieku
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Aspra
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2009-01-01
Liczba stron:
290
Czas czytania
4 godz. 50 min.
Język:
polski
ISBN:
9788375451320
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen

                4,5 4,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki Public relations znaczenie społeczne i kierunki rozwoju Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło
Ocena 5,4
Public relatio... Jerzy Olędzki, Dari...

Podobne książki

Reklama
Tania Książka
bestsellery TaniaKsiazka.pl

Oceny

Średnia ocen
4,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
4
3

Na półkach:

Łykowate w treści, rozmodlone w formie. Nuda. Dziwne myślenie autora: że dziedzina ex definitione komercyjna będzie troszczyć się o los szaraczków, których ma kiwać na kasę. Powiązanie PR z etyką jest jak próba dostrzeżenia ludzkich uczuć w masowym mordercy: bardzo ryzykowana gra, której autor podjąć jednak - choćby tylko dla zabawy czytelnika - nie jest w stanie: nie tylko ze względu na braki wiedzy, ale i myślenie życzeniowe oraz drewniany, kaznodziejski język. Ta cegła idzie do śmietnika, do odpadów suchych, żeby było chociaż ekologicznie.

Łykowate w treści, rozmodlone w formie. Nuda. Dziwne myślenie autora: że dziedzina ex definitione komercyjna będzie troszczyć się o los szaraczków, których ma kiwać na kasę. Powiązanie PR z etyką jest jak próba dostrzeżenia ludzkich uczuć w masowym mordercy: bardzo ryzykowana gra, której autor podjąć jednak - choćby tylko dla zabawy czytelnika - nie jest w stanie: nie tylko...

więcej Pokaż mimo to

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze


Reklama

Ciekawostki historyczne

zgłoś błąd