Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce

Okładka książki Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce Iwona Skowronek
Okładka książki Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Iwona Skowronek Wydawnictwo: Poltext biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Poltext
Data wydania:
2014-02-14
Data 1. wyd. pol.:
2014-02-14
Język:
polski
ISBN:
9788375613018
Średnia ocen

7,3 7,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...
Okładka książki Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Krzysztof Domaradzki, Artur Kurasiński
Ocena 7,2
Startupowcy. J... Krzysztof Domaradzk...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...

Oceny

Średnia ocen
7,3 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
696
434

Na półkach: ,

Zmysły nasze są bardzo sprzedajne 😜

Działam w marketingu, ale ostatnio w branży mniej działającej na zmysły, bo oczami magazynu się nie kupi 🤪

Książka ta jest super, głównie zbiór wielu przykładów realizacji i sposobu oddziaływania na zmysły, aby pobudzić klienta do kupna lub zmiany przyzwyczajeń. Bardzo polecam nawet dla ludzi spoza marketingu, bo pokazuję jak się chronić przed manipulacjami sprzedażowymi 👍

Wielka polecajka 👍

Zmysły nasze są bardzo sprzedajne 😜

Działam w marketingu, ale ostatnio w branży mniej działającej na zmysły, bo oczami magazynu się nie kupi 🤪

Książka ta jest super, głównie zbiór wielu przykładów realizacji i sposobu oddziaływania na zmysły, aby pobudzić klienta do kupna lub zmiany przyzwyczajeń. Bardzo polecam nawet dla ludzi spoza marketingu, bo pokazuję jak się...

więcej Pokaż mimo to

avatar
5
3

Na półkach: ,

Super przykłady. Dzięki temu poznasz wartość marketingu sensorycznego.

Super przykłady. Dzięki temu poznasz wartość marketingu sensorycznego.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    6
  • Przeczytane
    5
  • Posiadam
    2
  • Biały
    1
  • Biznes (poradniki)
    1
  • 2022
    1
  • Poradniki
    1
  • Marketing
    1
  • Chcę mieć
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce


Podobne książki

Przeczytaj także