Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Poltext
- Data wydania:
- 2014-02-14
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-02-14
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788375613018
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: "Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki."Iwona Skowronek - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 6
- 5
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Zmysły nasze są bardzo sprzedajne 😜
Działam w marketingu, ale ostatnio w branży mniej działającej na zmysły, bo oczami magazynu się nie kupi 🤪
Książka ta jest super, głównie zbiór wielu przykładów realizacji i sposobu oddziaływania na zmysły, aby pobudzić klienta do kupna lub zmiany przyzwyczajeń. Bardzo polecam nawet dla ludzi spoza marketingu, bo pokazuję jak się chronić przed manipulacjami sprzedażowymi 👍
Wielka polecajka 👍
Zmysły nasze są bardzo sprzedajne 😜
więcej Pokaż mimo toDziałam w marketingu, ale ostatnio w branży mniej działającej na zmysły, bo oczami magazynu się nie kupi 🤪
Książka ta jest super, głównie zbiór wielu przykładów realizacji i sposobu oddziaływania na zmysły, aby pobudzić klienta do kupna lub zmiany przyzwyczajeń. Bardzo polecam nawet dla ludzi spoza marketingu, bo pokazuję jak się...
Super przykłady. Dzięki temu poznasz wartość marketingu sensorycznego.
Super przykłady. Dzięki temu poznasz wartość marketingu sensorycznego.
Pokaż mimo to