forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend
Letnie weekendy to idealny czas, aby oderwać się od codziennych obowiązków i zatopić się w pasjonujących historiach, które przeniosą nas w różnorodne światy. Zespół Lubimyczytać i Ciekawostek Historycznych wybrał już swoje lektury na nadchodzące dni. Ania Sierant przygotowuje się do ciekawej rozmowy i ponownie czyta książkę laureata Nagrody Literackiej m.st. Warszawy, Justyna na ten weekend planuje drugie spotkanie z zeszłoroczną noblistką – Annie Ernaux. Z kolei Ania z historycznej części zespołu zgłębi tajemnicę Spinalongi – niewielkiej wyspy u wybrzeży Krety.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [457]
Nadal Grecja. Gorzkie pomarańcze. Miałeś rację @Aguire ciągnie się za tą książką smutek.
Potem sięgnę po kolejny reportaż Czas krwawego księżyca. Zabójstwa Indian Osagów i narodziny FBI.
Wszystkim życzę słonecznego weekendu🙂
Na mnie Czas krwawego księżyca. Zabójstwa Indian Osagów i narodziny FBI zrobił duże wrażenie. Już wkrótce w kinach będzie ekranizacja.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@Cleopatrapl Nie wiem, jaki będzie polski tytuł. Angielski jest "Killers of the Flower Moon", reżyseria: Martin Scorsese.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@Galene - Dobrze, że nie Tarantino 😁 @Cleopatrapl - polecam film https://www.filmweb.pl/film/Eleni-1985-5391 z Malkovichem.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postO Czas krwawego księżyca. Zabójstwa Indian Osagów i narodziny FBI to świetny reportaż. Potwierdzam, że jest już film z Leo DiCaprio (Czas krwawego księżyca, polska premiera w październiku). Chętnie obejrzę, zwłasza, że duet Scorsese i DiCaprio nigdy nie zawodzi :).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
@Margo też jyż namierzyłam. W Niemczech jest od 19.10😁
@Aguirre zaraz sobie wyszukm film
@Aguirre to na podstawie książki. Czytałeś ją?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postW ten weekend może wkoncu będę miała możliwość poczytać trochę więcej niż ostatnio. Dziś rozpoczęłam Schronisko które przetrwało - liczę na udany relaks przy tej książce. Oprócz tego podczytam trochę o pierwszych Piastach w Tajemnicach początków państwa polskiego - 966
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Białe noce i inne opowiadania
Kolejna przygoda z arcymistrzem
Luźna adaptacja Viscontiego - https://www.filmweb.pl/film/Białe noce-1957-34308
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJako psychofan Mastoianniego oczywiście że widziałem i polecam!
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postU mnie Była sobie rzeka oraz zabieram się za Inkub :] dużo tego przede mną..
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
"Inkub" mimo objętości czytał się bardzo szybko. Podobał mi się, choć nie przepadam za horrorami. "Była sobie rzeka" za to mnie olśniła.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
@Amoniek
Niech Ci się dobrze czyta 😊 A jak „Była sobie rzeka”? Przypadła Ci do gustu?
@Anno-Mario
Mnie „Była sobie rzeka” też się podobała.
I ta okładka 😊
Byla sobie rzeka również i mi się podoba i w inkubie pokladam spore nadzieje 🙂
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
Zabieram się za lipcowe wyzwanie. Kończę Lot nad kukułczym gniazdem. Czekają: Lermontow i Lovecraft. Bohater naszych czasów, Przypadek Charlesa Dextera Warda. Pozdrowienia z urlopu.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Drugą mam na liście. I mimo że wpisuje się w bieżące wyzwanie, to jeszcze nie na teraz. Po przeczytaniu chętnie przeczytam Twoją opinię.
Ciężkie te Twoje lektury, ale życzę Ci by były źródłem wielu przemyśleń.
I oby chociaż trochę optymistycznych. 😊
@wiola - Podpisuję się i pod Twoim komentarzem.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
W pociągu wiozącym nas nad Bałtyk kontynuuję rozpoczętą w minioną niedzielę Londyn. Czyta się wspaniale, 51 % mam za sobą i muszę przyznać, że gdyby się dało nie odkładałabym jej ani na chwilę.
To jeszcze nie urlop, weekend u przyjaciół, których nie widzieliśmy zbyt długo, więc za dużo nie poczytam ale w pociągu powrotnym to i owszem.
...
Szerokiej drogi🙂 Też uwielbiam pociągi. Mogłabym w nich mieszkać
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
Mnie też "Londyn" wciągnął na całego. Mimo objętości woziłam go w wersji papierowej w torebce, żeby móc czytać w tramwajach. Trochę dziwnie ludzie na mnie zerkali, ale się nie przejmowałam. Cieszę się, że zostało mi jeszcze kilka powieści Rutherfurda (Irlandia, Dublin i Chiny).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
@tree
Poszalej czytelniczo przynajmniej w pociągu. 😊
Udanego i miłego spotkania ze znajomymi. 😊
@tree Oczywiście, że czytałam. Wspaniała jest. Historia Rosji rozciągnięta na 2000 lat. Kilka rodzin z różnych klas społecznych i narodowości i animozje i miłości między nimi. Świetnie się czyta jak wszystkie książki tego autora.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ja polecam tego autora książkę o Nowym Jorku tak samo wspaniała i wciągająca jak pozostałe książki.Życzę wielu wrażeń z podróży i lektury
Pozdrawiam serdecznie ❤️📖🌷
Dziękujemy !
@Anna-Maria - tak myślałam. Kusi mnie bardzo ta Rosja, a po Twoich słowach - jeszcze bardziej. Przede mną są jeszcze Dublin, Irlandia i Chiny. No i Sarum i Forest jeśli kiedykolwiek zostaną wydane w Polsce.
@tree to może synchronicznie zorganizujemy Rosja ? Jak przystało na dobrze zaopatrzonego rusofila mam i tą książkę również😊
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postW ten weekend napięte plany :-). Kończę Służące do wszystkiego i wyzwaniowe Ludzie z mgły. Jestem już w połowie Bellevue. Trzy stulecia medycyny i chaosu w najbardziej znanym szpitalu Nowego Jorku
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejCzytałam Twoją opinię o Tętniącym sercu . Miło było przeczytać, że też Ci się podobało. Mnie na początku trochę zniechęciło tłumaczenie, ale summa summarum książka mnie urzekła. 😊
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@wiola, tak, trochę zaskakujący jest rozwój wypadków, ale im dalej tym bardziej urzekająca.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@Aguirre tak, że zaraz potem zabieram się za Chłopki. Najbardziej zaskoczyło mnie, że większość historii dzieje się w międzywojniu, że niedalekie osiemdziesiąt lat temu był kompletnie inny świat, nie w sferze technologicznej, ale społecznej. Historie zarazem podobne jak i kompletnie się różniące. Łączy ich relacja służby, a dzieli charakter osobowość, zachowanie...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej@wiola mogę spytać jak odmienia się tytuł w linku?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postGdy jesteś w trybie edycji i już wkleiłaś link, to wtedy po prostu korygujesz końcówki. 😊
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Skończyłam i polecam Zew Kalahari
Chyba zacznę Dziecię boże