forum Oficjalne Aktualności
Strachy na lato, czyli wakacyjne horrory
Tegoroczne lato jest wyjątkowo upalne, więc chyba nikt nie będzie miał nic przeciwko zimnemu dreszczykowi przerażenia? Oto książki, które popsują niejeden urlop.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [37]
"Jakiś potwór tu nadchodzi" warto przeczytać jesienią, najlepiej w październiku. Klimat niepowtarzalny... Ale i rozumiem wybór tego tytułu do wakacyjnego zestawienia :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postFajno, fajno. Wzięłam sobie na wakacje 2 pozycje z listy: "Wpuść mnie" i "Siedem minut..." Niby człowiek w bibliotece pracuje, a pierwszy raz o tych książkach słyszałam (a raczej czytałam).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
To np. jest zawyżoną ceną lub niezbyt fajnym stanem?
https://allegrolokalnie.pl/oferta/siedem-minut-po-polnocy-patrick-ness-egz-rec
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Na vinted można kupić za dyszkę, a nawet taniej :D
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
Chętnie bym przeczytała "Siedem minut po północy" 😃. Zapowiada się bardzo ciekawie 😁
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postAleż iście polski nagłówek. Prawie jak podtytuły odcinków Kawalerii Powietrznej.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"HIMARS" - idealny horror na upalne ukraińskie lato. Choć w przypadku czytelników rosyjskich, efekty lektury bywają iście wybuchowe.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Żulczyk i "Zmorojewo". Druga część już mniej. Ale pierwsza to świetny miks horroru i młodzieżowej powieści wakacyjnej w klimacie polskiej klasyki gatunku. Bardzo niedoceniona rzecz.
PS. "Żelazna klasyka"? Hm, niektóre z poleceń chyba powinny się trochę "odleżeć" zanim zasłużą na takie określenie ;)
Właśnie kompletuję całą serię książek związanych z "Kwiatami na poddaszu". Natomiast nigdy nie czytałam książki "Ciało" Kinga i już ją dodaję jako jedną z obowiązkowych pozycji do kupienia. Uwielbiam tego autora.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Ciało" zostało ostatnio wydane osobno, ale znajduje się też w zbiorze "Cztery pory roku" Kinga.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postA ja się nie zgadzam! Ja uważam, że "Nos4A2" to akurat idealny horror na sezon świąteczny, bo to święta i upiorna gwiazdkowa kraina są tam motywami przewodnimi! :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postLubię horrory! Jak do tej pory czytałam chyba tylko Kinga, ale od jakiegoś czasu chodzi za mną pomysł, żeby rozszerzyć repertuar.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Polecam takie zestawienie rozszerzające repertuar, filmu z książką: Starry Eyes oraz The Venus Complex. Obie pozycje niosą spory ładunek ciarek. Starry Eyes oglądałam z niekłamaną momentami przyjemnością, natomiast ostatnie rozdziały The Venus Complex łyknęłam w tempie błyskawicy, najszybciej jak mogłam, bo było ostro.
Chodzi o te Starry Eyes z Alex Essoe w roli Sarah. The...
@Mylengravenaprawdę jest w czym przebierać. Ja zainteresowałam się ostatnio "Poławiaczem", "Terrorem" pana Dan Simmonsa, najnowszą częścią "Opowieści niesamowitych" i książkami Josefa Karika.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCzytałem powieści autora ze Słowacji, na razie dwie. Polecam z całą pewnością Szczelinę. Groza tam jest, niepokój, ale Karika nie epatuje sensacją. To jest wyższa półka strachu, tak to umownie nazwę. Thriller i horror w jednym, jednak bez tandety i kiczu.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Ciemność" Kariki bardzo zaskakujący horror, "Szczelina" również. Ja się autentycznie bałam podczas lektury
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post