forum Oficjalne Aktualności
Najlepsze kryminały napisane przez kobiety
Niekwestionowana królowa kryminału, Agatha Christie zmarła 12 stycznia 1976 roku. Jednak jej książki niezmiennie pozostają bestsellerami. By uczcić jej twórczość, przygotowaliśmy zestawienie książek kryminalnych napisanych przez kobiety – począwszy od autorek piszących kilkadziesiąt lat temu, jak i tych najbardziej współczesnych.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [34]
A gdzie Kava, Gerritsen, Puzyńska, Karen Rose? że o Lackberg nawet nie wspomnę😉
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Alex i Tess piszą thrillery, pewnie dlatego nie zostały uwzględnione. Gerritsen w początkach swojej kariery miała też romanse kryminalne.
Co tyczy się pozostałych jak najbardziej popieram.
Gerritsen, Rose i Lackberg sama lubię.
Zgadza się😉 ale dla mnie liczy się dobra zagadka i prawdę mówiąc w przypadku tych Pań granica fhriller/kryminał jest mało dostrzegalna.
A, że Gerritsen zaczynała romansami... e tam😊
grunt, że szybko się to zmieniło w tę stronę, a nie odwrotnie😉Z resztą nie ona pierwsza😊
P.S. moim skromnym zdaniem dość często książki są przypisywane niewłaściwym gatunkom. Pewnie dlatego w...
Dokładnie! Często miesza się w książce tyle wątków, że trudno ustalić do jakiej kategorii to zaliczyć.
Gerritsen się rozkręciła, i całe szczęście, bo wolę ją zdecydowanie w aktualnym wydaniu. Wiadomo, każdy jakoś zaczynał.
Co się tyczy np. samej Lackberg,Księżniczka z lodu mnie zawiodła, po połowie książki domyśliłam się kto...
Zaginiona dziewczyna nie przypadła mi do gustu, dużo lepsza jest inna książka tej autorki - Mroczny zakątek .
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMnie też Zaginiona dziewczyna nie urzekła. Stwierdzam, iż film też się nie obronił, nie pomogła nawet rola Afflecka.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postProponuję do zestawienia dodać jeszcze książki Marthy Grimes. Serią z inspektorem Richardem Jurym i oraz serię z Emmą Graham.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Agatha CHristie najlepsza. Proponuję jeszcze dodać
Joannę Chmielewską - większość książek np "Lesio", "całe zdanie nieboszczyka", "(Nie) boszczyk mąż", "Harpie", "Rzeź bezkręgowców", "
Olgę Rudnicką.- "Natalii5", "Drugi przekręt Natalii", "Do trzech razy Natalie", "Zacisze13", Zacisze 13.Powrót".
Sophie Hannah czytałam świetne "Inicjały zbrodni"
P.D. James polecam...