-
ArtykułyDzień Bibliotekarza i Bibliotek – poznajcie 5 bibliotecznych ciekawostekAnna Sierant2
-
Artykuły„Kuchnia książek” to list, który wysyłam do trzydziestoletniej siebie – wywiad z Kim Jee HyeAnna Sierant1
-
ArtykułyLiteracki klejnot, czyli „Rozbite lustro” Mercè Rodoredy. Rozmawiamy z tłumaczką Anną SawickąEwa Cieślik2
-
ArtykułyMatura 2024 z języka polskiego. Jakie były lektury?Konrad Wrzesiński4
Exclusive [Onepress]
Cytaty
Marka dla konsumenta oznacza konkretną rzecz. Marka to bardzo często skrót myślowy, który pozwala szybko ogarnąć określoną kategorię produktów czy cechę. Dlatego marka powinna być bardzo dokładnie zdefiniowana. Zanim zaczniesz ją budować, określ szczegółowo, czym ma być dla Twojego konsumenta, a zaraz w następnym kroku dodaj, czym Twoja marka nie jest i nie będzie".
Marka dla konsumenta oznacza konkretną rzecz. Marka to bardzo często skrót myślowy, który pozwala szybko ogarnąć określoną kategorię produkt...
Rozwiń ZwińMarka to klub. Musi wykluczać. Produkt o ograniczonej dostępności jest bardziej pożądany. Cena, limitowana seria, klubowa karta wstępu - to wszystko sposoby na budowanie marki, które się sprawdzają".
Marka to klub. Musi wykluczać. Produkt o ograniczonej dostępności jest bardziej pożądany. Cena, limitowana seria, klubowa karta wstępu - to ...
Rozwiń Zwiń(...) przy budowaniu silnej marki: równie ważne jak to, kim jesteś (i dla kogo pracujesz0, jest to, kim nie jesteś (i dla kogo nie pracujesz). (...) Wybierz to, co ma Cię wyróżniać spośród konkurencji, zdefiniuj swoich odbiorców i konsekwentnie trzymaj się tych ustaleń. Nie ufaj firmom, które głoszą "Zadowolimy każdego klienta". Bo to obietnica bez pokrycia".
(...) przy budowaniu silnej marki: równie ważne jak to, kim jesteś (i dla kogo pracujesz0, jest to, kim nie jesteś (i dla kogo nie pracujesz...
Rozwiń Zwiń