rozwiń zwiń
Filtry
Książki w biblioteczce [18]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
więcej
Okładka książki Kiedy ryby latają Joseph A. Michelli, John Yokoyama
Średnia ocen:
6,1 / 10
14 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 89 Opinie: 3
Okładka książki Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości Steve Case
Średnia ocen:
6,8 / 10
17 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 74 Opinie: 4
Okładka książki POST CORONA - od kryzysu do szans. Biznes w czasach pandemii Scott Galloway
Średnia ocen:
5,4 / 10
18 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 55 Opinie: 4
Okładka książki Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Verne Harnish
Średnia ocen:
7,8 / 10
12 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 96 Opinie: 1
Okładka książki Od Z do A. Jak to zrobiliśmy? Tajniki, zasady i sekrety Amazona Colin Bryar, Bill Carr
Średnia ocen:
6,2 / 10
67 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 243 Opinie: 15
Okładka książki UX-owa zupa instant, czyli przewodnik po UX Agnieszka Naplocha
Średnia ocen:
8,1 / 10
16 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 52 Opinie: 3
Okładka książki Pracuj spokojniej, osiągaj więcej Emily Adams, Karen Gaudet
Średnia ocen:
6,2 / 10
6 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 52 Opinie: 3
Okładka książki Statystycznie rzecz biorąc, czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby dostać Nobla? Janina Bąk
Średnia ocen:
6,6 / 10
3242 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 5723 Opinie: 583
Okładka książki Ekonomia obwarzanka. Siedem sposobów myślenia o ekonomii XXI wieku Kate Raworth
Średnia ocen:
7,2 / 10
147 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 851 Opinie: 20
Okładka książki Prawdziwy profesjonalizm David H. Maister
Średnia ocen:
7,3 / 10
4 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 11 Opinie: 0
Okładka książki Netflix. To się nigdy nie uda Marc Randolph
Średnia ocen:
7,2 / 10
883 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 1778 Opinie: 118
Okładka książki To jest marketing! Seth Godin
Średnia ocen:
6,5 / 10
144 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 491 Opinie: 23