Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
E-Business (12)
  • Sztuka rozpoczynania
    Sztuka rozpoczynania
    Autor:
    Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat Nie cofaj się przed trudnymi projektami Odważnie sięgaj gwiazd Do biegu, gotowy&…, STAR...
    czytelników: 109 | opinie: 0 | ocena: 7,28 (18 głosów)
  • E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
    E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
    Autor:
    Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.Jay Abraham E-marke...
    czytelników: 23 | opinie: 2 | ocena: 5,77 (13 głosów)
  • Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych
    Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych
    Autor:
    Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne: Co? Ile? Dlaczego? Co dalej? Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci o...
    czytelników: 27 | opinie: 2 | ocena: 8,2 (5 głosów)
  • Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Autor:
    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak n...
    czytelników: 648 | opinie: 38 | ocena: 6,82 (244 głosy)
  • Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com
    Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com
    Autor:
    Dlaczego Amazon odniósł tak wielki sukces, podczas gdy konkurencja już dawno zwinęła interes? Niekwestionowanym ojcem sukcesu jest Jeff Bezos (zawód: dyrektor generalny i innowator). Dzięki umieję...
    czytelników: 324 | opinie: 16 | ocena: 6,29 (120 głosów) | inne wydania: 1
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
    Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
    Autorzy:
    Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie — jeśli chcesz skorz...
    czytelników: 273 | opinie: 3 | ocena: 7,22 (18 głosów)
  • Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie
    Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie
    Autor:
    Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką. Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma n...
    czytelników: 187 | opinie: 6 | ocena: 6,66 (38 głosów)
  • Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II
    czytelników: 25 | opinie: 3 | ocena: 6,92 (13 głosów)
  • Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj
    Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj
    Autor:
    Druga książka znanego blogera Tomka Tomczyka, vel Kominka, poświęcona wszystkiemu, co dotyczy blogowania. O pierwszej, zatytułowanej Bloger, autor pisał: „­ To nie jest książka dla blogerów, którzy ch...
    czytelników: 851 | opinie: 63 | ocena: 6,85 (385 głosów)
  • Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
    Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
    Autor:
    Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów? Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu, pisarzy, mówców, sprzedawców, polityków i wszystkich tych, którzy chcą, aby ich przekaz dotarł do ja...
    czytelników: 59 | opinie: 3 | ocena: 6,67 (15 głosów)
  • Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym
    Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym
    Autorzy:
    Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady! ...
    czytelników: 15 | opinie: 2 | ocena: 5,8 (5 głosów)
  • Narzędzia Google dla e-commerce
    Narzędzia Google dla e-commerce
    Autor:
    E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce! Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto...
    czytelników: 12 | opinie: 2 | ocena: 7,5 (2 głosy)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd