Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
168 str.
2 godz. 48 min.
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2017-11-20
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-11-20
- Liczba stron:
- 168
- Czas czytania
- 2 godz. 48 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328324619
- Tagi:
- marketing internetowy webwriting copywriting
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz się z niej:
Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Dodaj do biblioteczki