Wiwat agencja
- Kategoria:
- literatura piękna
- Seria:
- Biblioteczka Konesera
- Tytuł oryginału:
- Up the Agency
- Wydawnictwo:
- Prószyński i S-ka
- Data wydania:
- 2000-11-09
- Data 1. wyd. pol.:
- 2000-01-01
- Liczba stron:
- 120
- Czas czytania
- 2 godz. 0 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8373373373
- Tłumacz:
- Paulina Braiter-Ziemkiewicz, Arkadiusz Nakoniecznik
- Tagi:
- reklama
Reklama jest dźwignią handlu? Nieprawda! Reklama jest czymś znacznie więcej: trybami, dzięki którym działa światowy biznes, olejem, dzięki któremu te tryby mogą sprawnie pracować, silnikiem, który je napędza, paliwem spalanym przez ten silnik... Krótko mówiąc: bez reklamy świat, jaki znamy, nie mógłby funkcjonować - a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób... Peter Mayle, który przed rozpoczęciem kariery pisarskiej przepracował wiele lat i w tych największych, i w tych całkiem niedużych agencjach reklamowych, z właściwym sobie poczuciem humoru odsłania kulisy funkcjonowania reklamowego biznesu. Skrząca się dowcipem, pełna bezlitosnych, ale zaprawionych ciepłem i sympatią obserwacji książka pozwala laikom zrozumieć przynajmniej podstawowe zasady rządzące światem reklamy, fachowcom z branży zaś być może da okazję do refleksji nad śmiesznostkami i absurdalnościami ich profesji. Nawet obraz w krzywym zwierciadle bywa niekiedy pouczający.