6 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8320813905
liczba stron
272
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka stanowi systematyczny, przystępny wykład z zakresu podstawowych zagadnień teorii konsumpcji, metodyki jej badań oraz sposobów wykorzystania ich wyników w praktyce życia gospodarczego i społecznego.Książka przeznaczona jest dla studentów szkół wyższych różnych typów, słuchaczy seminariów magisterskich, doktoranckich, a także dla praktyków.

 

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 111
Magdalena Wróbel | 2012-01-01
Na półkach: Przeczytane, 2011
Przeczytana: październik 2011
książek: 233
Ewa Oderkiewicz | 2017-09-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 875
Kita18 | 2013-06-27
Na półkach: Przeczytane
książek: 1086
helio | 2012-02-09
Na półkach: Chcę przeczytać, Kultula
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd