Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska biznes, finanse
208 str. 3 godz. 28 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
- Wydawnictwo:
- Wolters Kluwer Polska
- Data wydania:
- 2008-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2008-01-01
- Liczba stron:
- 208
- Czas czytania
- 3 godz. 28 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788375266207
- Tagi:
- marketing blogosfera web 2.0
Książka ta powstała w czasie, gdy pojęcia „blog" i wirtualne społeczności" już na dobre zagościły w języku marketingowym oraz stały się na tyle popularne, że można wręcz mówić o pojawieniu się swoistej gorączki blogowej oraz fascynacji ideami społecznościowymi wyrażonej powstaniem rewolucji Web 2.0. Autor zastanawia się, czy popularność tych zagadnień jest zasłużona i czy faktycznie przydatność marketingowa tych narzędzi osadzona jest w rzeczywistych potrzebach użytkowników.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Solidnie opracowana, choć z dzisiejszej perspektywy mocno już zleżała (wydana w 2008 roku) książka poświęcona marketingowemu zastosowaniu blogów i blogosfery oraz społeczności wirtualnych. Jednak niektóre obserwacje dotyczące mechanizmów zachowania internautów pozostają aktualne - dotyczą wszak psychologii, a ta nie zmienia się tak szybko jak otoczenie technologiczne.
Solidnie opracowana, choć z dzisiejszej perspektywy mocno już zleżała (wydana w 2008 roku) książka poświęcona marketingowemu zastosowaniu blogów i blogosfery oraz społeczności wirtualnych. Jednak niektóre obserwacje dotyczące mechanizmów zachowania internautów pozostają aktualne - dotyczą wszak psychologii, a ta nie zmienia się tak szybko jak otoczenie technologiczne.
Pokaż mimo to